Elliebellie Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 (endret) Har tenkt å starte i Lillestrøm på Kristins Brudesalong, fortsette ferden til Agape og satser på å rekke et sted til denne dagen. Noen som vet hvor de fører Maggie Sotero i Oslo? Andre steder dere kan anbefale? Endret 9. desember 2007 av Elliebellie
divine Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Kristins på Lillestrøm og en butikk i Drammen som jeg ikke kommer på navnet på fører Maggie kjoler. Kristins har mange Maggie kjoler men kjører høyere priser på disse kjolene enn hun i Drammen. Lykke til
Gjest *marie* Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg synes du bør ta en tur innom Unik. Masse flotte kjoler der og utrolig bra service :-D
Maja_83 Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Ta turen til Diin, der er de utrolig dyktige! Beste og mest proffe servicen jeg har fått i løpet av kjolejakten Jeg var på salongen i kirkeveien, bestilte ikke time men fikk super hjelp. Diin Et sted du ikke bør besøke er Brudekjolen på Karl Johan, de fleste bruder blir sjokkert over behandlingen og får alt fra god hjelp. Jeg opplevde dette selv, og det er nevnt i noen tråder her inne.
lille kolibri Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Brudespesialisten Anna Bee, som ligger i Drammen er virkelig å anbefale! Fantastisk service!! Fører kjolemerker som Agape, Maggie Sottero, Romantica, Linea Raffaeli ++. Kjøpte kjolen min der, var overrasket over hvor mye god hjelp jeg fikk. Så har du tid, ta toget til Drammen, gå over brua og ta deg en titt! (Er også en annen brudekjolebutikk i samme gate som Anna Bee.. når en først er ute og titter )
Gjest brud 08 Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 EDEN brud på Grunerløkka, GRÜNERSGATE 3. De er kjempe flinke:) Jeg var overalt i Oslo, og der var den. De er utrolig hjelpsomme uansett hvor vanskelig du er hehe... Sjefen der har jobbet hos Vera Wang hun er iallefall vannvittig dyktig... http://www.edenbrud.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå