Gå til innhold

Hjelp! Skal til Oslo..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har tenkt å starte i Lillestrøm på Kristins Brudesalong, fortsette ferden til Agape og satser på å rekke et sted til denne dagen. Noen som vet hvor de fører Maggie Sotero i Oslo?

Andre steder dere kan anbefale?

Endret av Elliebellie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristins på Lillestrøm og en butikk i Drammen som jeg ikke kommer på navnet på fører Maggie kjoler. Kristins har mange Maggie kjoler men kjører høyere priser på disse kjolene enn hun i Drammen.

Lykke til

Gjest *marie*
Skrevet

Jeg synes du bør ta en tur innom Unik.

Masse flotte kjoler der og utrolig bra service :-D

Skrevet

Ta turen til Diin, der er de utrolig dyktige! Beste og mest proffe servicen jeg har fått i løpet av kjolejakten :) Jeg var på salongen i kirkeveien, bestilte ikke time men fikk super hjelp.

Diin

Et sted du ikke bør besøke er Brudekjolen på Karl Johan, de fleste bruder blir sjokkert over behandlingen og får alt fra god hjelp. Jeg opplevde dette selv, og det er nevnt i noen tråder her inne.

Skrevet

Brudespesialisten Anna Bee, som ligger i Drammen er virkelig å anbefale! Fantastisk service!! Fører kjolemerker som Agape, Maggie Sottero, Romantica, Linea Raffaeli ++. Kjøpte kjolen min der, var overrasket over hvor mye god hjelp jeg fikk. Så har du tid, ta toget til Drammen, gå over brua og ta deg en titt! (Er også en annen brudekjolebutikk i samme gate som Anna Bee.. når en først er ute og titter :) )

Skrevet

EDEN brud på Grunerløkka, GRÜNERSGATE 3. De er kjempe flinke:) Jeg var overalt i Oslo, og der var den. De er utrolig hjelpsomme uansett hvor vanskelig du er :sjenert: hehe...

Sjefen der har jobbet hos Vera Wang hun er iallefall vannvittig dyktig...

http://www.edenbrud.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...