Gjest Gjest_Gulltopp_* Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Tenkte å ha på meg en brun genserkjole med sånn stor krage som henger i store folder (aner ikke hva det heter). Den går til knærne, og har lange ermer. Fint og kraftig Arts and Crafts smykke i halsen og sorte støvletter. Litt usikker ang farge på strømper, forslag? Er dette okei, eller burde jeg pynte meg ytterligere? På forhånd takk Kg-jenter :-D
ToveM Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Syntes det høres helt OK ut for en barnedåp vintertid
Gjest Gjest_mimi_* Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Virker helt greit det. Men vet ikke hvilken farge du kan ha på strømpene? Sorte?
Antoinette Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Med mindre du er modellslank ¨så dropp smykket. Sorte tette strømper blir bra til.
Aurela Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Med mindre du er modellslank ¨så dropp smykket. Sorte tette strømper blir bra til. :klø: kan ikke ikke modeller bruke fine og kraftig smykker?? Syntes det høres fint ut med smykke jeg, med mindre kanskje jeg får et svar her som jeg er enig i
Gjest Boomerang Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Skjønner heller ikke hvorfor ikke det kan brukes smykke til kjolen hvis man ikke er str 34 eller mindre.. Jeg er str 44 og bruker stort sett smykker til det aller meste, kraftig eller små.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Bruk det store smykket! Et smykke pynter veldig opp, og stor eller ikke, så er et stort smykke dekorativt. Værre med små smykker syns jeg da...
Antoinette Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Store klumpete smykker utenpå strikkekjoler som allerede er tykke i stoffet fungerer som et rent forstørrelsesglass så man virker mye større enn man er. Derfor bør man unngå det med mindre man er veldig slank.
Gjest Gjest_Gulltopp_* Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Hadde tenkt å ha smykket i halsen da, på huden. Ikke utenpå kjolen. Takk for tilbakemeldingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå