Gå til innhold

Jeg liker ikke menn lenger, men er ikke lesbisk! Hva skal

Anbefalte innlegg

Gjest Sinte meg
Skrevet

Hei alle sammmen. Dette høres kanskje rart ut, men det er slik jeg føler det akkurat nå. Etter å ha blitt skuffet av menn såmange ganger har jeg faktisk kommet dithen at jeg ikke liker menn lenger. Dette er et problem for meg, siden jeg ikke er lesbisk. Jeg ønsker ikke å være singel så veldig lenge, men jeg har utviklet en så sterk antipati mot menn, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Noen som har hatt det likedan og som har fått tilbake troen på menn? Hvordan gikk dette til?

Er ikke lesbisk, så kan ikke hoppe på det toget heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Tror det beste er å være singel til man føler for å forsøke igjen. Hvis "den rette" skulle dukke opp får vi nok lyst til å forsøke igjen. :) Det er mye bedre å være alene enn å være i et dårlig forhold.

Gjest lissi32
Skrevet

Viktig å tenke på at ikke alle menn er drittsekker, men kanskje du bevisst har gått etter slike menn, eller tiltrukket deg disse selv?

Kanskje du skal finne en bra mann? :O) De fins om man leter godt!

Skrevet

Det er viktig å huske at ikke alle menn er like. Man kan ikke holde en hel "flokk" ansvarlig for det noen av de har gjort.

Det finnes mange flotte menn!

Gjest Blondie65
Skrevet
Det er viktig å huske at ikke alle menn er like. Man kan ikke holde en hel "flokk" ansvarlig for det noen av de har gjort.

Det finnes mange flotte menn!

Men det er vanskelig å bevare den troen når man er kommet til nr 9 i rekken av drittsekker.

Mitt enkle råd til trådstarter: bli mer kresen. Jeg sier ikke at du ikke var kresen i utgangspunktet, men du må bli enda særere.

Skrevet
Jeg ønsker ikke å være singel så veldig lenge, men jeg har utviklet en så sterk antipati mot menn, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Det du kan gjøre er å lage deg en profil her og sende PM til meg. Vel, det fungerer best hvis du bor i Bergensområdet.

Jeg er bunnsolid :-)

Skrevet
Men det er vanskelig å bevare den troen når man er kommet til nr 9 i rekken av drittsekker.

Mitt enkle råd til trådstarter: bli mer kresen. Jeg sier ikke at du ikke var kresen i utgangspunktet, men du må bli enda særere.

Det er definitivt vanskelig, og det blir vanskeligere for hver gang. ..men det er jo alikevel sant.

Skrevet
Hei alle sammmen. Dette høres kanskje rart ut, men det er slik jeg føler det akkurat nå. Etter å ha blitt skuffet av menn såmange ganger har jeg faktisk kommet dithen at jeg ikke liker menn lenger. Dette er et problem for meg, siden jeg ikke er lesbisk. Jeg ønsker ikke å være singel så veldig lenge, men jeg har utviklet en så sterk antipati mot menn, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Noen som har hatt det likedan og som har fått tilbake troen på menn? Hvordan gikk dette til?

Er ikke lesbisk, så kan ikke hoppe på det toget heller..

Jeg er mann og liker ikke kvinner lengre og er definitivt ikke homo, så kanskje vi skal flytte sammen i et proforma ekteskap og late som vi er homofile som ikke tør leve åpent?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...