Gå til innhold

Det første kysset

Fremhevede innlegg

Gjest jente 20
Skrevet

har alle kysset noen når de er ferdig med tenårene?

Har 95% kysset noen når de er 20?

Videoannonse
Annonse
Gjest lillagubban
Skrevet

Fikk mitt først kyss av min første kjæreste som 19åring ;)

I tenårene var jeg veldig lite interessert i gutter og kjærester og sånt :P Det fikk komme senere når jeg hadde tid til sånt!

Skrevet

Jeg var 26 år

Skrevet

Jeg var 3 måneder unna 17 år når jeg fikk mitt første kyss, av min første store kjærlighet. Ble slutt i mai i år :(

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Var vel 5-6 år med naboguttene bak låven med tunge :)

Skrevet

Var vel 11-12 med min første "kjæreste".

Gjest puselabb
Skrevet

Mitt første kyss fikk jeg da jeg var 8 år, men det var bare et hardt smask på munnen. Det første ordentlige kysset fikk jeg da jeg var 14 år.

Skrevet

Jeg fikk mitt første kyss da jeg var 17år. Det var med min første kjæreste.

Skrevet

Sommeren før jeg begynte på ungdomsskolen. Var skikkelig forelska :rødme:

Skrevet

Første smasket på munnen fikk jeg av barnehage kjæresten da jeg var 5-6 år. Første ordentlige kysset fikk jeg sommeren jeg fylte 16. Han var i luftforsvaret, hoppet i fallskjerm, hadde fantastisk kropp og fantastisk personlighet. Snilleste gutten jeg har vært sammen med. Vi var sammen i 9 mnd. :hjerte:

Skrevet

Herregud.

Jeg husker det ikke!!

:sukk:

Skrevet

Jeg vet ikke helt, men jeg var ihvertfall et stykke over tjue.

Gjest Gjest Julie
Skrevet

Skulle jo tro det!

De fleste er vel på fester i alderen videregående skole og oppover. Da pleier vel de fleste å flørte osv.?

Skrevet

Oi! Denne tråden fikk meg til å mimre..

Jeg fikk sikkert noen nokså uskyldige smask før den tid, men den første jenta jeg "klina" skikkelig med var vel på en klassefest i 6. klasse eller noe sånt. Grunnen til at jeg husker det så godt, var fordi det var ei jente som jeg var opp over ørene forelsket i. For en herlig sommer det ble.

Hrrmf! Jaggu lenge siden.. :ler:

Men når det gjelder spørsmålet ditt, TS, så aner jeg rett og slett ikke. Med hensyn til de svarene du allerede har fått, så ser det ikke ut til at du kommer til å få noe allment gyldig svar heller.

Skrevet

Jeg fikk mitt første ordentlige kyss som 15 åring.

Ble fingra før jeg fikk mitt først kyss, haha :fnise:

samme dagen som jeg fikk mitt første kyss mistet jeg jomfrudommen min, ble slikka, fingra og runket han :lur:

Skrevet (endret)

Jeg var 14.

Han var 17 og en (nesten) tilfeldig fyr på en fest, som så og si "tok meg på senga" og klinte til mens vi danset før jeg i det hele tatt skjønte hva som skjedde... Ikke en drømmesituasjon altså. Hele resten av kvelden maste og maste han om telefonnummeret mitt, men jeg var ikke særlig interessert akkurat. :)

Endret av Ambivalent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...