Amanlis Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 (endret) Commodore64 er 25 år. Ble nesten litt nostalgisk her nå. Husker vi spilte Gianna Sister og Pacman. Den ligger fortsatt på loftet hos mamma og pappa. Endret 9. desember 2007 av Amanlis
Tabris Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Vi hadde ikke C64, men naboen - min bestevenn - hadde, og jeg har mange gode minner derfra. Ninja, Bomb Jack...
Meaty Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jaaa jeg fikk C64 da jeg var 12 år husker jeg..dvs 1987...og jeg syntes det var helt fantastisk! Giana sisters var gøy ja, det var en god erstatning for oss som ikke hadde Super Mario. Ellers spilte jeg en god del sportsspill...California games, World games, Winter games, Track and field, Daley Thompson. Og ellers Boulderdash, Outrun, Paperboy, Last ninja, Golden axe, Pang, Asterix, Bruce Lee, International karate, Pitfall, Combat school, Impossible mission, Trailblazer, Barbarian (og Sex games ) Jeg husker den forbaskede kassettspilleren som man måtte bruke for å laste inn spillene, noen ganger ville den ikke lese kassettene ordentlig så man måtte bruke en liten skrutrekker og justere den. Og den bråkte jo noe helt forferdelig! Og hva med alle rpg-spill....de første var tekstbaserte, sånn ala "du står i et rom. Foran deg ser du en dør og et vindu. Hva gjør du?" og så måtte man skrive inn hva man ville gjøre. Herregud, at vi gadd! Men likevel, "those were the days" :rødme:
Gjest Silmarill Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 (endret) Denne husker jeg veldig godt. Sier det samme som Tabris - vi hadde ikke, men husker en venn av søsteren min hadde det! Det var stort det :rødme: Endret 9. desember 2007 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå