Paiemiraja Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Bestemte meg for å kjøpe parfymen Laura. Sjekket jevnlig Strawberrynet noen uker, var ikke for salg. Kikket innom parfymeri, og de hadde julerabatt på den. Gaveeske, parfyme og bodycream. Kr 295. Eau de toiletten, 25 ml kostet for seg selv 370,- Drøyde noen dager... Kjøpte den... Kom hjem sjekket Strawberrynet- Laura Eau de toilette 75 ml 218,- Aaaaauuuuuuu. Den svei! Men kjøpte likesågodt den også. God Jul til meg. (notat til meg selv: ALDRI handle i parfymeri)
Vilya Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Du har ikke blitt lurt. Du har lurt deg sjøl.
Paiemiraja Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 haha, joda. men følelsen av at man har lurt seg selv er vel ikke så vanlig å ha? så da skylder jeg på noen andre. Selv om jeg til sjuende og sist er fullstendig klar og at det var jeg selv som r**pu** meg selv. :D
Nausicaä Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Altså. En bodycream av yndlingsparfymen din til 77 kr? Jeg ser ikke på det som å bli lurt. Men om du ikke har åpnet esken, kan du vel kanskje bytte det?
Paiemiraja Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 for det første: parfymen var 25!ml. Det var jo den jeg var ute etter i utgangspunktet. Body cream er jeg ikke interessert i ettersom jeg får allergi av den. så jo, det var en dårlig deal. Når kun parfymen koster kr 390 for 25 ml, og den koster 218 for 75 ml på Strawberrynet, vil jeg bare oppfordre folk til å dobbelsjekke og trippelsjekke og eventuelt vente. Bare det jeg var ute etter å formidle.
wondergirl Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Ja, parfymerier i Norge er dyrt! Kjøp på nettet eller tax free :-)
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Husk at du hadde måttet betale toll og moms hvis du hadde kjøpt den på Strawberrynet, eller andre utenlandske nettsider for den saks skyld, så lenge den kostet over 200 kr! Man kan aldri vite om de egentlig vil refundere den summen;)
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Ja, parfymerier i Norge er dyrt! Kjøp på nettet eller tax free :-) Snart er vel alle butikker i Norge konk. folk må finne seg annet arbeid, det blir større konkurranse i markedet, og du tjener mindre penger.. Så klart veldig forenklet, men kanskje noe å tenke på likevel
trulta_ Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 75 ml er jo en kjempestor flaske, selv foretrekker jeg ca 25 ml flaskene (uansett parfyme). Jeg bruker flere forskjellige, og har dermed opplevd at noen flasker lukter det ikke noe godt etter en stund. Hilsen ei som handler i parfymeri.
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Mye billigere å handle på nett! Anbefaler www.redbeauty.no:) Nettstedet har bra utvalg og er mye billigere enn butikkene.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Utvalget var jo ikke akkurat noe å skryte av, da.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Husk at du hadde måttet betale toll og moms hvis du hadde kjøpt den på Strawberrynet, eller andre utenlandske nettsider for den saks skyld, så lenge den kostet over 200 kr! Man kan aldri vite om de egentlig vil refundere den summen;) Det stemmer at man måtte ha betalt mva, men Strawberrynet betaler jo dette tilbake. Litt ekstra jobb, men pengene får man!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå