Nausicaä Skrevet 9. desember 2007 #1 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det noen av dere som har forslag til litt spennende/pene måter å pakke inn gaver på? Så litt rundt på internett, men forslagene der var enten "legg det i en eske med litt silkepapir" eller "lag innpakkingspapiret selv". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 9. desember 2007 #2 Del Skrevet 9. desember 2007 Lag spesielle til- og fra-lapper! Her er det bare fantasien som setter grenser (som det så fint heter). Jeg tar vare på alt mulig rusk og rask jeg kan få bruk for, f eks trebiter (som man kan male), avisutklipp, gamle julepapir med figurer, julebilder fra reklame i posten, fyrstikkesker, ja.. Alt mulig jeg ser et potensiale i. Jeg bruker av og til et og annet silkebånd jeg har fått fra pakken på Strawberrynet-esker som bånd rundt gaver, jeg har tatt vare på noen plastikkengler som sitter på en bestemt type vinflaske, jeg har brukt et papprør fra et godterimerke til å pakke en liten gave i og.. Ja.. Bare fantasien setter grenser altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. desember 2007 #3 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har brukt brunpapir/husholdningspapir, grov hyssing, forseglingslakk med stempelmerke i og pyntet med skivede appelsiner, anis, kanelstenger, og fine klistermerkestjerner fra panduro i gull. Merkelapper har jeg lagd til selv. Eks. papirlapper fra Panduro med pålimte glansbildeengler eller nisser på. Mange bruker også husholdningspapir med rødt sløyfebånd rundt. Noen kjøper billig metervare og pakker inn i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pepperkake* Skrevet 9. desember 2007 #4 Del Skrevet 9. desember 2007 Tenker du spennende sånn som i utseende (slik de andre har svart på), eller mente du mer i forhold til underholdningsverdien av å pakke den opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Mirella♥ Skrevet 9. desember 2007 #5 Del Skrevet 9. desember 2007 Cellofan!! (I loooove cellofan, spesielt utenpå pakker i ensfarget papir eller silkepapir) Eller klipp ut diverse motiv/bilder fra ukeblader og lignende, og dekorer pakkene med motiv som passer til mottakeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #6 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjøp sånn ting som kutter gavebåndet i flere biter. Jeg har en sånn en og gavene blir tusen ganger penere så fort man gjør sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 9. desember 2007 #7 Del Skrevet 9. desember 2007 I familien vår er det tradisjon å skrive små rim på pakkelappen som hinter om hva gaven er på en kryptisk måte. Tar litt tid å klekke ut snedige rim til hver eneste pakke, men veldig morsomt både å gi og få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. desember 2007 #8 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg lager gjerne til-og-fra-lappene selv....du kan f eks pakke inn i gråpapir, bruke rødrutet tøybånd rundt og male et finerhjerte rødt som du bruker som til-og-fra-lapp, maler til/fra i hvitt, svart, sølv eller gull etter hva du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå