Gjest Hårfarging hjemme Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hei. Jeg lurer på hva andres erfaringer med hjemmfarging av hår. Har bestemt meg for å farge det fra mørkeblondt med nokså lyse striper til helbrunt. Vurderer om jeg skal gjøre det til frisør eller hjemme. Er jo så dyrt til frisør.. På forhånd takk
Nausicaä Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Det beste er vel om du har noen til å hjelpe deg. Er veldig vanskelig å få farge/bleking pent og jevnt i bakhåret.
candylac Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Enig med deg at frisør er dyrt.. Selv brukte jeg nesten 2000 kr der sist.. ble strålende fornøyd.. kom inn med hjemmefarget brunt hår med mislykkede fargede striper.. Kom ut igjen med en nydelig blondfarge og masse liv pga tynne/tynne striper.. så det er jo forsåvidt verdt å ta turen da.. Men når det kommer til hjemmefarging,så kan jeg anbefale deg å bruke Decorè sin "sjokoladebrun" Farget det selv fra blondt til denne fargen for 1 1/2 år siden... ble kjempefornøyd med resultatet.. moren min gikk hen og gjorde det samme.. hehe. Men det har jo mye å si,hvordan type hår du har og hvor bleket det er da.. Lykke lykke til uansett! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå