Shabana Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Var å prøvde kjole i går og fikk navnet Allure 9020, men jeg finner den ikke. Vet ikke om den er fra høst 2007 eller vår 2008 kolleksjonen. Noen som kan hjelpe?
*Emma* Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Sikker på det var riktig tall? Finner Allure kjoler og tallene stemmer m det du har - bortsett fra at de ikke gå høyere enn 8XXX?? Allure Bridals
Shabana Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Det var den jeg fikk oppgitt, men det kan jo hende det er feil... med vilje for at jeg ikke skal finne den noen andre steder. Har allerede kikket igjennom alle de kjolene og den er ikke der, så jeg vet ikke. Litt lei meg nå, for jeg har lett på nett helt fra jeg kom hjem i går. Finner ingen som ligner eller som kan måle seg med den Er det noen som vet om det er noen som som selger Allure kjoler i Oslo slik at jeg kan reise dit å se?
Sympatia Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Og du var sååå vakker i den kjolen snuppa! Men om du ikke finner den, finner du en lignende da kanskje...om ikke kan du få den designet??
Shabana Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Helt utrolig! Jeg har sett på SÅ mange kjoler i dag at det har begynt å snurre i toppen. Har gitt opp egentlig Begynt å kikke etter ny nå... Skal ta en tur med Siri i januar. Og kanskje vi får til en tur til Ski, selv om du har funnet den kjolen du vil ha.
Gjest Eline80 Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Var å prøvde kjole i går og fikk navnet Allure 9020, men jeg finner den ikke. Vet ikke om den er fra høst 2007 eller vår 2008 kolleksjonen. Noen som kan hjelpe? Kan du ikke ringe butikken du prøvde den i og si at du har fått feil nr. da, og be dem finne riktig nr. ?
*Emma* Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 tror jeg ikke er noe vits i Elise. De opererer m egne navn ofte bevisst for at folk ikke skal komme å prøve hos dem og kjøpe biligere på nett etterpå feks Jeg skjønner dem jo egentlig. Men jeg skjønner dem som kjøper billigere på nett også
wind-up bird Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 tror jeg ikke er noe vits i Elise. De opererer m egne navn ofte bevisst for at folk ikke skal komme å prøve hos dem og kjøpe biligere på nett etterpå feks Jeg skjønner dem jo egentlig. Men jeg skjønner dem som kjøper billigere på nett også Ikke vits? Alvorlig talt, jeg jobber i butikk jeg og, og det kunne ikke falle meg inn å gi kunden feilinformasjon bevisst for at de ikke skulle kunne gå andre steder og handle. Vi må gjøre vårt for at kundene skal ønske å velge oss, ikke tvinge dem til å gjøre det.
*Emma* Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 (endret) Wind-up: jeg VET tilfeldigvis hvilken butikk Shabana og Sympatia var i og jeg VET også at mange andre bruder her inne har vært i den butikken og forsøkt å få navn på kjolene de har prøvd uten at de VIL gi det fra seg. (Det er ikke et utsagt tatt fra løse luften.) Maggie Sottero kjolene feks har de gitt nr. MS kjoler har ikke nr de har navn. Hvis noen spør om hva de heter svarer de at de ikke vet eller noe slikt for å slippe å oppgi det. Selvfølgelig vet de det. Når de bestiller dem inn til butikken må de jo bruke de ekte navnene. Men som sagt jeg skjønner jo dem også. Folk bruker ofte timesvis i butikkene også går de og kjøper på nett etterpå....så sitter butikken igjen m ingenting... Endret 10. desember 2007 av *Emma*
wind-up bird Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 (endret) Wind-up: jeg VET tilfeldigvis hvilken butikk Shabana og Sympatia var i og jeg VET også at mange andre bruder her inne har vært i den butikken og forsøkt å få navn på kjolene de har prøvd uten at de VIL gi det fra seg. (Det er ikke et utsagt tatt fra løse luften.) Maggie Sottero kjolene feks har de gitt nr. MS kjoler har ikke nr de har navn. Hvis noen spør om hva de heter svarer de at de ikke vet eller noe slikt for å slippe å oppgi det. Selvfølgelig vet de det. Når de bestiller dem inn til butikken må de jo bruke de ekte navnene. Men som sagt jeg skjønner jo dem også. Folk bruker ofte timesvis i butikkene også går de og kjøper på nett etterpå....så sitter butikken igjen m ingenting... Det var ikke ment som kritikk av noen her, jeg bare ble litt overrasket over at slikt foregår.. Jeg mener i alle fall at slik praksis burde være uhørt. Jeg selger brudekjoler akkurat, men vi bruker også tid på kundene i butikken, og varene koster ofte flere tusen kroner. Det kunne likevel ikke falle meg inn å ikke oppgi produktnavn for at kundene ikke skal kunne sjekke konkurrenter eller liknende. Jeg håper jo selvfølgelig at kunden skal velge vår butikk, men jeg syns ikek det skal skje ved at jeg ikke gir dem annet valg.. Dette var visst en skikkelig avsporing av tråden, lykke til med letingen til trådstarter. edit: leif Endret 10. desember 2007 av wind-up bird
Shabana Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2007 Regner med at jeg har fått oppgitt feil navn akkurat som Sympatia, men fant en side i går med masse Allure kjoler, så håper jeg finner den der. Orket ikke lete mer da klokken ble 00:00... he he. Får fortsette i morgen med ny giv. Håper fortsatt at det skal være noen som kan hjelpe meg, både med å hjepe i å finne kjolen og eventuelt en butikk i Oslo som selger Allure kjoler.
chr Skrevet 10. desember 2007 #12 Skrevet 10. desember 2007 Jeg vil bare si lykke til. Det er jo helt sykt at de kan gi slik feilinformasjon mener no jeg. Virker som det ikke er så lett å få solgt brudekjoler som er brukt , har fulgt med å finn.no. Der ligger mange av de en evighet virker det som. Må jo være kjekt for de som vil selge å få solgt dem. Er dyrt nok med bryllup.
Shabana Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 15. desember 2007 Dytte litt... sånn i tilfelle noen kan hjelpe likevel...
*Emma* Skrevet 15. desember 2007 #14 Skrevet 15. desember 2007 Det kunne jo hjulpet om du beskrev kjolen kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå