Gjest lissi32 Skrevet 9. desember 2007 #1 Del Skrevet 9. desember 2007 Siden vasker du deg i rævatråden ble mottatt med stor entusiasme, og flere tusen har lest om det, spør jeg dere: Fiser dere av klementiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SweetAngel Skrevet 9. desember 2007 #2 Del Skrevet 9. desember 2007 Nei jeg gjør ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 9. desember 2007 #3 Del Skrevet 9. desember 2007 Søren å Jeg kan spise ti stk noen ganger, og lurer da på om det er årsaken til hyppige CO2-utslipp? Samboeren min er nok glad når klementinsesongen er over Flere som er avhengig av disse herlige skapningene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #4 Del Skrevet 9. desember 2007 Søren å Jeg kan spise ti stk noen ganger, og lurer da på om det er årsaken til hyppige CO2-utslipp? Samboeren min er nok glad når klementinsesongen er over Flere som er avhengig av disse herlige skapningene?? Så hyggelig at du deler dette med oss. Moderatorer: tråden burde stå på "Snikk Snakk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. desember 2007 #5 Del Skrevet 9. desember 2007 Det som er bra, er at begge spiser en del klementiner.. Det er jo mulig at de får til en viss reaksjon i magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 9. desember 2007 #6 Del Skrevet 9. desember 2007 Så hyggelig at du deler dette med oss. Moderatorer: tråden burde stå på "Snikk Snakk". Ja jeg tenkte siden folk forteller her inne at de ikke vasker seg i ræva, da tenkte jeg at jeg skulle høre om andre sliter med promping pga klementiner. Beklager at den kom på feil plass. Om dette ikke interesserer deg står det jo veldig tydelig i overskriften hva tråden handler om, så du hadde jo ikke trengt å rotet deg inn i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudy Skrevet 9. desember 2007 #7 Del Skrevet 9. desember 2007 Siden vasker du deg i rævatråden ble mottatt med stor entusiasme, og flere tusen har lest om det, spør jeg dere: Fiser dere av klementiner? Klementiner er ikke noe problem, heldigvis verre er det med brunost for å si det sånn! Det har jeg slutta helt å spise av hensyn til de rundt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 9. desember 2007 #8 Del Skrevet 9. desember 2007 Klementiner er ikke noe problem, heldigvis verre er det med brunost for å si det sånn! Det har jeg slutta helt å spise av hensyn til de rundt meg oooooj spiser endel brunost å Kan det være årsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudy Skrevet 9. desember 2007 #9 Del Skrevet 9. desember 2007 oooooj spiser endel brunost å Kan det være årsaken? hehe, kanskje det? du får prøve en brunost-fri uke da vet du, kanskje det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #10 Del Skrevet 9. desember 2007 Tråder som handler om dette burde på Snikk Snakk! Irriterende med så uviktige temaer. Når kjendistråder havner på SnikkSnakk bør også fisetråder havne der. Kanskje moderatorene tar tak i dette straks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 9. desember 2007 #11 Del Skrevet 9. desember 2007 Rapport er allerede sendt, antar det også blir registrert etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 9. desember 2007 #12 Del Skrevet 9. desember 2007 Trodde dette handlet om kosthold????? ER ikke en uviktig tråd, det er jo et problem :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 9. desember 2007 #13 Del Skrevet 9. desember 2007 Hehe, tror den egentlig hadde gjort seg bedre på mat og drikke eller snikk-snakk, heller snikksnakk tror jeg. Men men. Mye sitrusfrukter kan gi deg vondt i magen, og veldig mye vitamin C har samme effekt. Du kan jo prøve å kjøre på med noe mageregulerende, eller begrense klementininntaket ditt en smule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 9. desember 2007 #14 Del Skrevet 9. desember 2007 Hehe, tror den egentlig hadde gjort seg bedre på mat og drikke eller snikk-snakk, heller snikksnakk tror jeg. Men men. Mye sitrusfrukter kan gi deg vondt i magen, og veldig mye vitamin C har samme effekt. Du kan jo prøve å kjøre på med noe mageregulerende, eller begrense klementininntaket ditt en smule Jeg tror du har løsningen her Bolledeig:O) I dag har jeg BARE spist to og har ikke fjerta enda I går spiste jeg 10 og da var det et problem kan man si! Tror nok jeg har funnet problemet:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kodax Skrevet 9. desember 2007 #15 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg promper av alt mulig og alt for ofte... xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 9. desember 2007 #16 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvis jeg spiser for mange klementiner så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_P_* Skrevet 9. desember 2007 #17 Del Skrevet 9. desember 2007 Får litt luft i magen av det, men ikke så mye tror jeg. Varer jeg må unngå pga oppblåsthet er: pastiller med kunstig søtningsmiddel, rosiner og vesentlige menger sprøstekt løk fra pakke. Skulle gjerne visst hva andre matvarer det er magen min ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 9. desember 2007 #18 Del Skrevet 9. desember 2007 hmmmm der sa du noe! Er suketter også lakserende?? Drikker mengder med te noen dager, og bruker en god del suketter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 9. desember 2007 #19 Del Skrevet 9. desember 2007 Nei, jeg gjør ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #20 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg gjør ikke det, men flere venner snakker om sine sure klementinfiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå