Gjest lillagubban Skrevet 9. desember 2007 #1 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, hva ønsker dere dere til jul iår? Jeg sitter å skriver ønskeliste nå, og selv om det er massevis jeg trenger og har lyst på, kommer jeg ikke på så mye når det skal skrives ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 9. desember 2007 #2 Del Skrevet 9. desember 2007 - Gavekort på bohus (vi skal flytte inn i nytt hus og trenger gardiner til tre etasjer) - Kunst - sengetøy - vedkasse - hjelp til å sy gardiner (liftgardiner) - Blackdesignrammer -ullundertøy Ja det går altså mest i ting til huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon-flower Skrevet 9. desember 2007 #3 Del Skrevet 9. desember 2007 - Ugly Betty sesong 1 på dvd - sommerferie - Diverse LP-plater - Gavekort til frisør (om det er mulig..) - Hvit jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 9. desember 2007 #4 Del Skrevet 9. desember 2007 Wake-up Light Elektrisk tannbørste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 9. desember 2007 #5 Del Skrevet 9. desember 2007 Kaffetrakter med kanne, ikke slik glasskolbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. desember 2007 #6 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg ønsker meg golfsett, med rosa golfbag selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 9. desember 2007 #7 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg ønsker meg svart vinter jakke fra lene v Sminke smykker filmer cd Endret 9. desember 2007 av Lund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #8 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg ønsker meg: -sikulært polariserings filter - avtonet gråfilter - fotokurs - nytt stetoskop littman cardiologi - ekstra batteri til kameraet men vaskemaskinen har gått føyken....så vet hva vi må kjøpe i julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 12. desember 2007 #9 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg ønsker meg hund... ...og det kommer jeg til å få... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 13. desember 2007 #10 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg ønsker meg hund... ...og det kommer jeg til å få... Så koz da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. desember 2007 #11 Del Skrevet 13. desember 2007 Så koz da Ja, jeg håper det.. ..før dagboka mi renner over av tårer og triste hundeopplevelser.. Jeg bare måå forsøke igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. desember 2007 #12 Del Skrevet 13. desember 2007 Ønsker meg - CDer - silkenattkjole, silkesengetøy- ja alt som er blankt og deilig (orker ikke flanell) - filmer, gjerne gamle klassikere - ting og tang til hytta - kule små vesker - skjerf (får aldri for mange) - deilige ullsokker - gavekort er heller ikke av veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 13. desember 2007 #13 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) - silkenattkjole, silkesengetøy- ja alt som er blankt og deilig (orker ikke flanell) Hva med en liten gave til deg selv? Bor du i Osloområdet, så har Arabella i Øvre Slottsgate halv pris på alle varer. Mange flotte silkenattkjoler og morgenkåper til halv pris! Ble en presang til Bex fra Bex derfra, altså! Jeg ønsker meg forresten: Kenwood kjøkkenmaskin, symaskin, diamantøredobber, GoreTex-jakke, kalender, tynne bomullsgensere, Ullvangsokker, iPod, og en kjæreste! Edit: skrivefeil Endret 13. desember 2007 av Bex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. desember 2007 #14 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva med en liten gave til deg selv? Bor du i Osloområdet, så har Arabella i Øvre Slottsgate halv pris på alle varer. Mange flotte silkenattkjoler og morgenkåper til halv pris! Takk for tipset!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 16. desember 2007 #15 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg ønsker jeg for det meste fagbøker (til studiene), små- interiør, håndvekter, piggdekk til sykkelen og masse deilige, nye tesorter. Jeg ønsker meg hund... ...og det kommer jeg til å få... Ååååå, så heldig du er . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 16. desember 2007 #16 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Ny mobil (joysticken på den jeg har har streika med ujevne mellomrom i over ett år...) Aderma exomega lotion Den siste Harry Potter boka på norsk Gavekort IKEA Nye vindusviskere til bilen Spark Endret 17. desember 2007 av Opa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #17 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg og sambo (vi ønsker oss en del av det samme) ønsker oss: - Tørketrommel (har fått allerede) - Wake up light - Frityrkoker - Ticket to ride (brettspill) - Order of the stick (brettspill) - Servise - Sjokoladefontene (ok, den er bare meg) - Lost sesong 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå