Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i et parfymeri i dag og prøvde en så utrolig søt og herlig parfyme,- fra Escada. Den var rød på toppen av flakongen og lysere nederst....

Den duftet faktisk JORDBÆR!

Kanskje litt vel mye søtlig duft, men duverden så skjønn! Sommerduften til Escada kalte damen bak disken den....

Mulig den bli mitt neste kjøp ja! Etter en halvtime og enda et par timer, dufter den fremdeles bra på meg i allefall :hoppe:

Den heter så mye som ..... ? Tja, jaaa. Den het i allefall noe med "hippie"!

Og den anbefales til jenter som liker å dufte søtt :D

Prøv den da vel : - )

Noen som har den / har prøvd ?

Hva synes dere ?

Diva :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Escade som heter Sentiment. tror jeg. Kanskje det er den forrige det, da?

Den lukter også fantastisk godt. Tenker jeg skal gå ned og lukte på den du anbefaler også, jeg! :D

Skrevet

Den forrige sommer Escadaen het Sexy Grafitti og var rååå god- SKikkelig frisk og god. Jeg er AKKURAT tom for denne nå, å jeg finner den INGENSTEDER... :cry:

Får gå å lukte på den du nevnte Diva, selv om jeg ikke liker FOR søte dufter.. Liker friske parfymer jeg.. :D

Skrevet

jeg har falt her for Escadas sommerduft, Ibiza Hippie heter den. bestiller du den fra www.strawberrynet.com koster den ca 195 kr, da slipper du å betale toll/moms for den, og du får den fraktfritt :D

Fjorårets sommerduft Sexy Graffiti får du nok ikke tak i, Skusla. Når lageret er tomt for sommerduften er det tomt, og den kommer ikke inn igjen.

• 4 år senere...
Gjest Gjest_Eirin_*
Skrevet

Man finner sexy graffiti i miniatyr på strawberry da:P

Skrevet (endret)

Får dere tak i disse i parfymerier enda da .. Escada Hippie var sommerduften i 2003, og Sexy Graffiti i 2002. Har sett at enkelte nettbutikker kan ha dem, og på Ebay da.

Etter disse er det kommet Island Kiss, Pacific Paradise, Rockin' Rio og Sunset Heat - alle disse er sommerparfymer.

Sentiment er ikke blant sommerparfymene.

AHA - Nå så jeg at det var en gammel tråd (begynte å lure litt ja)

Endret av Parfumfreek

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...