Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett tendensen i en del innlegg her inne til at noen føler en trang til å "vinne" over ekskjæresten sin. Med det mener jeg at de vil være den som får kjæreste først etter at forholdet tar slutt (og gjerne være dumperen), mens han helst ikke skal få kjæreste på en stund, og da helst en jente som er mindre pen.

Kjenner du deg selv eller andre igjen i dette? Altså, jeg kan på en måte forstå denne trangen, men det er unektelig ganske primitivt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi mennesker er ganske primitive egentlig.

Men når det er sagt, så er ikke jeg spesielt opptatt av hva min eks gjør. Skulle ønske min eks fikk seg dame jeg, ei dame som er oppegående og får ham til å ta mer ansvar for de to barna han har.

Her var det han som gikk pga en annen dame. Men det forholdet holdt ikke. Skal innrømme at det gjorde meg litt skadefro. Men så var også det forholdet den konkrete grunnen til skilsmissen vår.

Men ellers så skiter jeg som sagt langt i hva han gjør. Jeg har kommet meg videre i livet, dog uten ny kjæreste foreløpig.

Skrevet
Jeg har sett tendensen i en del innlegg her inne til at noen føler en trang til å "vinne" over ekskjæresten sin. Med det mener jeg at de vil være den som får kjæreste først etter at forholdet tar slutt (og gjerne være dumperen), mens han helst ikke skal få kjæreste på en stund, og da helst en jente som er mindre pen.

Kjenner du deg selv eller andre igjen i dette? Altså, jeg kan på en måte forstå denne trangen, men det er unektelig ganske primitivt...?

Jeg kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det.

De jeg avslutter forhold med ønsker jeg å få lagt i fortiden, og helst glemme de så fort som mulig. Hvordan de ordner seg videre i livet bryr jeg meg ikke noe om.

Skrevet

Ja, jeg skjenner meg igjen.

Var akuratt sånn jeg følte det da det ble slutt med min kjæreste for litt siden. Men heldigvis har jeg kommet fullstendig over han nå og kunne ikke brydd meg mindre om hva han gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...