Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Pleier dere å ta en titt på utvalget?
Gjest StockDama Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 er bifil, men nei, jeg har såpass respekt for folk at jeg ikke står å stirrer de ni og ned i slike situasjoner hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 er bifil, men nei, jeg har såpass respekt for folk at jeg ikke står å stirrer de ni og ned i slike situasjoner hvertfall. Det er klart, men man kan vel bli fristet til å ta en rask titt? Jeg bare kom til å tenke på det her om dagen, at det må være litt som å være et barn i en godisbutikk.
Gjest lesbe Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Nei, jeg tar ikke en titt på utvalget.
Gjest Britt Banditt Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Det er klart, men man kan vel bli fristet til å ta en rask titt? Jeg bare kom til å tenke på det her om dagen, at det må være litt som å være et barn i en godisbutikk. Er du mann?
LukaFrost Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Må man være lesbe for å kikke på andre jenter i dusjen?
Gjest StockDama Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Det er klart, men man kan vel bli fristet til å ta en rask titt? Jeg bare kom til å tenke på det her om dagen, at det må være litt som å være et barn i en godisbutikk. Niks, frister ikke i det heletatt faktisk =D Det er en situasjon jeg syns det ikke passer.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Dette er sikkert en kåt liten mann som vil ha noe å fantasere om.
Gjest Leya Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Kunne aldri falle meg inn. det er ubehagelig nok å stå naken med alt fra to til femten nakne damer som det er!
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Niks, frister ikke i det heletatt faktisk =D Det er en situasjon jeg syns det ikke passer. Tror absolutt ikke noe på deg.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Det er en setting som blir uhyre lite seksuellt ladd og man er mest opptatt at å gjøre seg feridig å komme seg ut. I bassenget derimot hvor man eri badetøy kan man kikke.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Pleier dere å ta en titt på utvalget? Akkurat som dere homofile menn glaner på hverandre i fellesdusjen gjør vel lesbiske kvinner det samme.
Gjest Mann* Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 Jeg synes det er helt uakseptabelt at lesber skal dusje sammen med heterofile kvinner. Det er i praksis sex-trakassering på sitt verste. Man bør derfor kreve at lesbene benytter herredusjen i stedet.
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 Jeg synes det er helt uakseptabelt at lesber skal dusje sammen med heterofile kvinner. Det er i praksis sex-trakassering på sitt verste. Man bør derfor kreve at lesbene benytter herredusjen i stedet. Helt enig med deg. Dette innebærer selvsagt at homofile menn må dusje sammen med heterofile kvinner.
Gjest Mann* Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Helt enig med deg. Dette innebærer selvsagt at homofile menn må dusje sammen med heterofile kvinner. Selvsagt, det er en vinn-vinn situasjon! Helt utrolig hvilke saker man kan løse på i fellesskap på KG. :-D
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 Selvsagt, det er en vinn-vinn situasjon! Helt utrolig hvilke saker man kan løse på i fellesskap på KG. :-D Veldig flott, du.
Gjest StockDama Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 Tror absolutt ikke noe på deg. Beklager at jeg ødelegger den lille fantasien din, men det intresserer meg ikke =p Om du tror meg eller ikke,men jeg er fullt klar over min egen mening om saken. Det passer seg bare ikke i en slik setting. Man går da ikke rundt og er stormekåt på alt og alle hele tiden heller, alt til sin tid, og fellesdusjen er ikke den tiden.
tineline Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 Den fellesdusjen jeg benytter er en sliten garderobe på Blindern... veldig lite sexy! Badstuen derimot; der kan jeg godt ta en titt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå