Gå til innhold

Lesber i fellesdusjen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

er bifil, men nei, jeg har såpass respekt for folk at jeg ikke står å stirrer de ni og ned i slike situasjoner hvertfall.

Skrevet
er bifil, men nei, jeg har såpass respekt for folk at jeg ikke står å stirrer de ni og ned i slike situasjoner hvertfall.

Det er klart, men man kan vel bli fristet til å ta en rask titt? Jeg bare kom til å tenke på det her om dagen, at det må være litt som å være et barn i en godisbutikk. ;)

Gjest Britt Banditt
Skrevet
Det er klart, men man kan vel bli fristet til å ta en rask titt? Jeg bare kom til å tenke på det her om dagen, at det må være litt som å være et barn i en godisbutikk. ;)

Er du mann? :fnise:

Skrevet

Må man være lesbe for å kikke på andre jenter i dusjen?

Gjest StockDama
Skrevet

Niks, frister ikke i det heletatt faktisk =D

Det er en situasjon jeg syns det ikke passer.

Skrevet

Dette er sikkert en kåt liten mann som vil ha noe å fantasere om. :fnise:

Skrevet

Kunne aldri falle meg inn. det er ubehagelig nok å stå naken med alt fra to til femten nakne damer som det er!

Skrevet
Niks, frister ikke i det heletatt faktisk =D

Det er en situasjon jeg syns det ikke passer.

Tror absolutt ikke noe på deg. ;)

Skrevet

Det er en setting som blir uhyre lite seksuellt ladd og man er mest opptatt at å gjøre seg feridig å komme seg ut. I bassenget derimot hvor man eri badetøy kan man kikke.

Skrevet
Pleier dere å ta en titt på utvalget?

Akkurat som dere homofile menn glaner på hverandre i fellesdusjen gjør vel lesbiske kvinner det samme. :regn:

Skrevet

Jeg synes det er helt uakseptabelt at lesber skal dusje sammen med heterofile kvinner. Det er i praksis sex-trakassering på sitt verste. Man bør derfor kreve at lesbene benytter herredusjen i stedet. :sikle:

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet
Jeg synes det er helt uakseptabelt at lesber skal dusje sammen med heterofile kvinner. Det er i praksis sex-trakassering på sitt verste. Man bør derfor kreve at lesbene benytter herredusjen i stedet. :sikle:

Helt enig med deg. Dette innebærer selvsagt at homofile menn må dusje sammen med heterofile kvinner. :jepp:

Skrevet
Helt enig med deg. Dette innebærer selvsagt at homofile menn må dusje sammen med heterofile kvinner. :jepp:

Selvsagt, det er en vinn-vinn situasjon! Helt utrolig hvilke saker man kan løse på i fellesskap på KG. :-D

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet
Selvsagt, det er en vinn-vinn situasjon! Helt utrolig hvilke saker man kan løse på i fellesskap på KG. :-D

Veldig flott, du.

Gjest StockDama
Skrevet
Tror absolutt ikke noe på deg. ;)

Beklager at jeg ødelegger den lille fantasien din, men det intresserer meg ikke =p Om du tror meg eller ikke,men jeg er fullt klar over min egen mening om saken. Det passer seg bare ikke i en slik setting. Man går da ikke rundt og er stormekåt på alt og alle hele tiden heller, alt til sin tid, og fellesdusjen er ikke den tiden.

Skrevet

Den fellesdusjen jeg benytter er en sliten garderobe på Blindern... veldig lite sexy! Badstuen derimot; der kan jeg godt ta en titt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...