Gjest Minnieme Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg fikk ny maskin for litt siden, og da var blant annet programmet Itunes lagt inn på den fra butikkens siden. Vel, jeg har skjønt såpass at det er en spiller. Nå bruker jeg stort sett Windows media player som min spiller, så i bunn og grunn trenger jeg ikke Itunes. Blir jo liksom litt smør på flesk å ha to spillere på maskinen som opptar plass. Men så til mitt spørsmål; Jeg har pr i dag ingen mp3 spiller. Men har hørt at en av de mest brukte er Ipod. Hva om jeg om en stund finner ut at jeg ønsker å skaffe meg en Ipod. Må jeg da ha programmet Itunes innstallert på maskinen for å kunne overføre musikk fra maskinen til mp3 spilleren (ipod'en)? Eller går det å gjøre det fra f.eks. windows media player også? Altså, hvis jeg fjerner Itunes nå, så lurer jeg på om jeg må innstallere det igjen senere hvis jeg skaffer meg Ipod. I såfall, koster det noe å innstallere Itunes? Aner ikke hvilken versjon jeg nå har, men regner med at det må være en gratis versjon siden det var butikken som innstallerte den før jeg fikk overdratt maskinen.
Duplex Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Hvis du kjøper deg iPod, må du ha iTunes på maskinen for at disse skal kommunisere. iTunes koster ingenting, er lett å finne på Apple`s sider og kan lastes ned akkurat når du trenger den.
Gjest Minniemie Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Takk for svar, og Hurra! Da kan jeg avinnstallere et program jeg pr i dag ikke trenger og bruker, men som tar stor plass på maskinen. Hvis jeg senere kjøper meg en Ipod, så kan jeg jo heller laste ned Itunes da. Og det var jo supert at det er gratis! Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå