Gjest Diskoqueen Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 - da ingen menn ville ha meg i byen. Så skal jeg sitte der alene og ensom resten av livet og fly rundt i fjellheimen som ei hulder.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er med! Heller ensom og huldrete i fjellheimen enn ensom i byen!
Gjest vimselot Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Har tenkt tanken, det er mange menn i fjellheimen...
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Det er i fjellheimen de ekte mennene finnes. Hvis ikke har man jo alltids nøkken eller fossegrimmen... :love:
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 - da ingen menn ville ha meg i byen. Så skal jeg sitte der alene og ensom resten av livet og fly rundt i fjellheimen som ei hulder. Sannsynligvis er markedet for deg bedre i fjellheimen. På meg er det stikk motsatt: i byen var jeg etterspurt, i fjellheimen skjer det ingenting. Vi to kan jo bytte makreder, skal vi?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Sannsynligvis er markedet for deg bedre i fjellheimen. På meg er det stikk motsatt: i byen var jeg etterspurt, i fjellheimen skjer det ingenting. Vi to kan jo bytte makreder, skal vi? Kanskje det? Jeg var ettertraktet som diskoqueen, men ikke som husfrue.... Ellers er jo kloster et godt alternativ.... Vel, egentlig er jeg ferdig med menn - og ikke har jeg problemer med få meg litt kos engang iblandt heller..... Tror jeg bare skal finne meg et godt utkikkspunkt (etter menn) på en fjelltopp og bare nyte freden og stillheten.. i laaaaaang tid fremover.
Gjest Diskoqueen Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Tror jeg bare skal finne meg et godt utkikkspunkt (etter menn) på en fjelltopp og bare nyte freden og stillheten.. i laaaaaang tid fremover. ...og da håper jeg en mann fra byen dukker opp, da de fra ødemarken er noen pyser som løper til mamma for den minste lille ting....
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 ...og da håper jeg en mann fra byen dukker opp, da de fra ødemarken er noen pyser som løper til mamma for den minste lille ting.... Enig! Bygdemenna/ødemarkmenna/fjellmenna løper til mammen sin når de skal spise middag, de har basert hele sitt liv på å trofast bli ved slektsgården sin og de gifter seg av praktiske grunner med sin kusine for å avle slekten videre, noe som resulterer i genetiske feil, lese- og skrivevansker i generasjoner, osv. noe som igjen fører til at de ikke tar videre utdanning og følgelig har de nok en god grunn til å bli 4ever i huset de vokste opp i oppe i fjellheimen. Grøss og gru...takke meg til bymenn.
Cognizance Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Min erfaring er at på fjellet er det stort sett folketomt. En og annen danske, noen tyskere, par, barnefamilier. Single kvinner? Veldig, veldig få.
Gjest Gjest Julie Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Min erfaring er at på fjellet er det stort sett folketomt. En og annen danske, noen tyskere, par, barnefamilier. Single kvinner? Veldig, veldig få. Bra sagt. Tror det stemmer.
Amalie_85 Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Kanskje lars monsen dukker opp på fjellet
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #13 Skrevet 10. desember 2007 Kanskje lars monsen dukker opp på fjellet Jeg legger meg da ikke etter opptatte menn - selv ute i ødemarken! Men han er jo opprinnelig bygutt....noe som ikke er overraskende.
Gjest Gjest Julie Skrevet 10. desember 2007 #14 Skrevet 10. desember 2007 Kanskje lars monsen dukker opp på fjellet Eh, og det er bra?
Gjest Reka Skrevet 10. desember 2007 #15 Skrevet 10. desember 2007 Jeg ville helt klart gått for Lars Monsen!
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #16 Skrevet 10. desember 2007 - da ingen menn ville ha meg i byen. Så skal jeg sitte der alene og ensom resten av livet og fly rundt i fjellheimen som ei hulder. Diskoqueens kan av og til være litt skremmende. Der de flyr rundt i 100 og danser til Prince eller Jamiroquai med en venninne og en strawberry Daaakkaarriii...Man får en følelse av at livet hennes allerede er fullt, og at det sikkert ikke er plass til noen andre. Så man står ved baren og betrakter, smiler for seg selv, styrter den siste kalde og rusler videre - alene i natten.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #17 Skrevet 11. desember 2007 Jeg ville helt klart gått for Lars Monsen! Lars Monsen - mannen som er så vill at ulvene gjør opp bål for å holde ham unna!
Gjest Gjest_Stina_* Skrevet 11. desember 2007 #18 Skrevet 11. desember 2007 Lars Monsen? Hvem vil vel ta i en sur sokk? Takke meg til urbane menn!
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #19 Skrevet 12. desember 2007 Lars Monsen? Hvem vil vel ta i en sur sokk? Takke meg til urbane menn! Jasså, så du har fulgt med i hans program ;-) Jeg liker godt Lars Monsen og spesielt hans tankegang....han er ikke mye "villmann" i sine tanker, i motsetning til mange andre menn ute i ødemarken jeg har møtt.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #20 Skrevet 12. desember 2007 Jasså, så du har fulgt med i hans program ;-) Jeg liker godt Lars Monsen og spesielt hans tankegang....han er ikke mye "villmann" i sine tanker, i motsetning til mange andre menn ute i ødemarken jeg har møtt. Det virker ikke som om han er flink med damer. Han er sikkert best med dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå