Gå til innhold

De norske prinsessene nådde ikke opp som pene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vel ikke Martha prinsesse lengre? Trodde hun ga fra seg den tittelen (ekke kjempeoppdatert på monarkiet, shø).

Mette-Marit burde ihvertfall ikke ha vunnet, nei.

Skrevet
Nå er vel ikke Martha prinsesse lengre? Trodde hun ga fra seg den tittelen (ekke kjempeoppdatert på monarkiet, shø).

Mette-Marit burde ihvertfall ikke ha vunnet, nei.

Martha er, og vil alltid være, prinsesse. Men hun har ikke lenger tittelen Hennes Kongelige Høyhet.

Skrevet
Martha er, og vil alltid være, prinsesse. Men hun har ikke lenger tittelen Hennes Kongelige Høyhet.

Okey. :)

Gjest Tigress
Skrevet

Vel, sammenlignet med Madeleine, Victoria, Charlotte, Letizia og hun jordanske som jeg ikke husker navnet på, så synes jeg Mette-Marit og Märtha klart kommer til kort. De er begge to ganske strilete, og Mette-Marit har en holdning (krumrygget) som ikke hører hjemme på en topp femti engang. Men jeg synes vel ikke Kiko eller hun marokkanske var så mye å rope hurra for heller, jeg da. Og prinsesse Michael kunne vel med fordel få pensjonere seg i denne sammenhengen...

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg synes ihvertfall Märtha er penere enn flere av de på den lista, synes ikke Victoria er spesielt pen

Gjest =tentacle=
Skrevet

Hører ikke denne tråden hjemme under Snikk-snakk?

Skrevet
Jeg synes ihvertfall Märtha er penere enn flere av de på den lista, synes ikke Victoria er spesielt pen

Helt enig med deg

Skrevet

Hvorfor i all verden skal man diskutere hvorvidt noen er pene eller ikke?

Det er relativt usmakelig etter min mening.

Gjest Gjest_Marthe_*
Skrevet

Spiller det noen rolle - kronprinsen vår er jo kåret til nr. 2 på listen over norges mest sexy mann :hoho: hjelpe meg - hvem er det som har avgitt stemmer her ?

Skrevet
Mette-Marit og Märtha klart kommer til kort. De er begge to ganske strilete.

Strilete var et ganske bra og dekkende ord for hva også jeg synes om de to norske prinsessene. Det er nettopp det, de er rett og slett rufsete/striglete/strilete.

De andre er mer glatte, forfinede, vakre, estetisk renlinjet og feminine.

Skrevet
Hvorfor i all verden skal man diskutere hvorvidt noen er pene eller ikke?

Det er relativt usmakelig etter min mening.

Den meningen må du få ha. Men dette er en generell debatt, hentet ut fra en offentlig kåring av Europas prinsesser, der flere høyt ansette mediefolk sat t i juryen. Undersøkelsen go resultatet er publilsert og det er intet som tyder på at vi ikke kan ha en Generell Debatt om dette på KG.

KG kan ikke skåne medlemmene fra alt som skjer der ute, vet du.

Skrevet

Både Martha og Mette Marit er penere enn 8,9 og 10..

Skrevet

Europa er tydeligvis ikke helt enig...

Skrevet
Den meningen må du få ha. Men dette er en generell debatt, hentet ut fra en offentlig kåring av Europas prinsesser, der flere høyt ansette mediefolk sat t i juryen. Undersøkelsen go resultatet er publilsert og det er intet som tyder på at vi ikke kan ha en Generell Debatt om dette på KG.

KG kan ikke skåne medlemmene fra alt som skjer der ute, vet du.

:ler:

Offentlig kåring :hoho:

Dette er ingen offentlig kåring.

Offentligheten vil aldri rangere mennesker etter utseende.

Det er reportere i sladrepressen som har foretatt denne kåringen.

:klemmer:

Skrevet

Mette-Marit er i beste fall gjennomsnittlig, Martha scorer litt ekstra på sjarm, men er ikke over gjennomsnittlig pen.

Skrevet

De er flotte kvinner begge to. Sonja også forresten.

Gjest Ingrid78
Skrevet

Synes ingen av de norske prinsessene er pene jeg da. Martha til en viss grad, men mette Marit er ikke mye pen

Gjest Jenna88
Skrevet
Synes ingen av de norske prinsessene er pene jeg da. Martha til en viss grad, men mette Marit er ikke mye pen

Jeg synes Martha har glimt i øyet. :)

Skrevet

Jeg synes Mary er langt penere og ikke minst langt, langt stiligere enn Madeleine, så etter min mening burde Kronprinsesse Mary - event. Prinsesse Caroline vært øverst på denne listen ..

At de norske ligger milevis bak er ikke uventet - de flotteste prinsessene i Europa er i en helt annen divisjon enn de norske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...