Gjest han var min :( Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 hadde du klart miste en slik fyr? 185 cm perfekt kropp i mine øyne ikke for tynn el tykk. ikke hår på brystet knallblå vakre øyne mørk blondt hår med fine antydninger til vipper verdens mest koselige stemme verdens mest sexy smil med hvite jevne tenner verdens søteste smil også med krumminger i munnvikene nydelig profil ulik alle andre tankefull profil tankefull indre søt og anneldes som person stødig stram sterk vikingaktig sexgud morsom vakker som en gud SÅ SEXY AT SYNET GIR EN TANNRÅTE god samtalepartner hjelpsom dype øyne som ser en langt inni .... hjertebank bare ved være i samme rom sterke meninger og sier ifra men tør holde handa di selv om han er sterk mann ... kyss bedre enn gull og grønne skoger bedre enn alt lamslått av hans sexy fremtreden.miste pusten.. helheten er underbar jeg dør av savn magisk mannpå alle måter
mamut75 Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Den lista sier mere om hvor forelsket du var i ham enn hvilken fortreffelig person han var . Hadde jeg greid "å miste " en slik person ? Vel hvis jeg hadde fått sparken så hadde jeg vel ikke hatt så mye valg , hadde jeg ?
Supramundane Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 "Om jeg hadde klart det".. .. hvis denne overmenneskelige mannen ikke hadde villet ha meg lengre, så hadde jeg jo ikke hatt noe valg. Man klarer det utroligste hvis man må.
Gjest lissi32 Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Jeg lurer litt på hva antydninger til fine vipper er?? Er de nesten fine? Eller ikke vippene synlig?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Jeg lurer litt på hva antydninger til fine vipper er?? Er de nesten fine? Eller ikke vippene synlig?
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 hadde du klart miste en slik fyr? 185 cm perfekt kropp i mine øyne ikke for tynn el tykk. ikke hår på brystet knallblå vakre øyne mørk blondt hår med fine antydninger til vipper verdens mest koselige stemme verdens mest sexy smil med hvite jevne tenner verdens søteste smil også med krumminger i munnvikene nydelig profil ulik alle andre tankefull profil tankefull indre søt og anneldes som person stødig stram sterk vikingaktig sexgud morsom vakker som en gud SÅ SEXY AT SYNET GIR EN TANNRÅTE god samtalepartner hjelpsom dype øyne som ser en langt inni .... hjertebank bare ved være i samme rom sterke meninger og sier ifra men tør holde handa di selv om han er sterk mann ... kyss bedre enn gull og grønne skoger bedre enn alt lamslått av hans sexy fremtreden.miste pusten.. helheten er underbar jeg dør av savn magisk mannpå alle måter Ja om han ikke ville ha hatt meg mer, så er det hans lost! Vil IKKE ha en mann som ikke vil ha meg.
Gjest Gjest han var min :( Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 koselig at folk ler av min sorg nok et tegn på folks manglende medfølelse i verden!! med vipper mente jeg at håret vipper seg... nesten så litt fall i håret.er så tåpelig at noen ler av andres kjærlighetssorg,og bare er opptatt finen feil i det en skriver. takk takk!
Supramundane Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Spørsmålet du stilte var om man hadde klart det. Og det svarer jo seg selv: det må man bare.
Gjest lissi32 Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 koselig at folk ler av min sorg nok et tegn på folks manglende medfølelse i verden!! med vipper mente jeg at håret vipper seg... nesten så litt fall i håret.er så tåpelig at noen ler av andres kjærlighetssorg,og bare er opptatt finen feil i det en skriver. takk takk! Jeg beklager, trodde du mente øyevipper, da forstår jeg hva du mente. Jeg tror folk her inne bagatelliserte deg litt fordi det hørtes veldig ut som alt handlet om kropp og utseende her. Jeg tenkte det når jeg leste det, at nesten alt er fysisk betinget her. Nå kan jeg jo ikke snakke for andre. Jeg følte kanskje du var overfladisk, da koblet empatien seg ut, beklager.
Gjest han var min:( Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Spørsmålet du stilte var om man hadde klart det. Og det svarer jo seg selv: det må man bare. Jeg beklager, trodde du mente øyevipper, da forstår jeg hva du mente. Jeg tror folk her inne bagatelliserte deg litt fordi det hørtes veldig ut som alt handlet om kropp og utseende her. Jeg tenkte det når jeg leste det, at nesten alt er fysisk betinget her. Nå kan jeg jo ikke snakke for andre. Jeg følte kanskje du var overfladisk, da koblet empatien seg ut, beklager. OKEI men alle hadde vel villet ha en mann som feks brad pitt også mange menn er jo omsvermet ,noen menn er vakre og det er jo ikke ulovlig være gla i de selv om de er det.denne mannen er en av de heldige med utseende men var selvsagt ikke utslagende .han er spesiell og det fins bare en av han.og jeg synes han er utrolig sexy .er jo noramalt at en synes den man elsker er verdens flotteste-vanskelig beskrive alle gode indre ting ved noen.det er bare noe som er der.
Gjest lissi32 Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 (endret) OKEI men alle hadde vel villet ha en mann som feks brad pitt også mange menn er jo omsvermet ,noen menn er vakre og det er jo ikke ulovlig være gla i de selv om de er det.denne mannen er en av de heldige med utseende men var selvsagt ikke utslagende .han er spesiell og det fins bare en av han.og jeg synes han er utrolig sexy .er jo noramalt at en synes den man elsker er verdens flotteste-vanskelig beskrive alle gode indre ting ved noen.det er bare noe som er der. Forstår. Jeg bare sier at jeg tror det kan ha vært utslagsgivende for at folk var litt harde med deg her... Og jeg ville aldri hatt Brad Pitt. Jeg syns han mangler noe jeg finner vesentlig. Endret 9. desember 2007 av lissi32
Gjest Gjest han var min:( Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 ville heller ikke hatt brad pitt tok nå bare nevnet et eks på en mann mange kvinner vil ha.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 Det er IKKE vanskelig å beskive de indre kvalitetene man setter pris på dersom man virkelig elsker noen - er man bare fysisk tiltrukket er det derimot seff lettest å bekrive fysiske egenskaper....
Gjest lissi32 Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Det er IKKE vanskelig å beskive de indre kvalitetene man setter pris på dersom man virkelig elsker noen - er man bare fysisk tiltrukket er det derimot seff lettest å bekrive fysiske egenskaper.... Ja min liste hadde sett annerledes ut, selv om mannen min er særdeles sexy. Jeg hadde vel nevnt alt jeg elsker med han, før jeg hadde slengt på tilslutt at det ikke er en ulempe at han er sexy og kjekk å se på:O)
Gjest han var min:( Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 Ja min liste hadde sett annerledes ut, selv om mannen min er særdeles sexy. Jeg hadde vel nevnt alt jeg elsker med han, før jeg hadde slengt på tilslutt at det ikke er en ulempe at han er sexy og kjekk å se på:O) vel jeg skrev da mange ting om det indre også på den lista... er aldri intres i kun et utseende. STERK OG VIKINGAKTIG ER JO INDRE TING. OG AT MÅTEN HAN SNAKKER PÅ ER MEGET SPES OG BEHAGELIG STEMME OSV OSV
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 Indre kvaliteter er jo ting som går på personligheten hans som snill, omsorgsfull, ansvarsbevisst, leken, lett å bli glad i , veldig grei og ordentlig osv..de tingen du beskriver går på utseendet og beskriver ikke hans indre kvaliteter. Men jeg skjønner deg at du har det vondt. Men om han ikke verdsetter den du er, og ikke vil ha deg, så er han nok ikke noe for deg uansett. Men kan aldri få den som ikke vil ha for å si det sånn. Lykke til uansett da
Julianne Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 Egentlig er det vel det samme om vi andre hadde klart (taklet?) å miste denne mannen, poenget er jo at du har mistet han du syns er mest fantastisk i verden... :trøste: Det høres ut som en klisje, men det er faktisk sant: Tiden leger alle sår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå