Fluffystuff Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Er ute etter en ny parfyme, men synes ikke det er så lett å finne "den rette". Liker lette, søte parfyme (gjerne med kokosnøtt om det finnes). Kan jo nevne noen av parfymene jeg liker: Ralph Lauren og Escada summer heat, men nå er jeg altså ute etter en ny. Hvile parfyme anbefaler dere, og vet dere om det finnes parfyme med kokos lukt?
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Hilary duff- with love høres ut som noe for deg. Kjempegod
lillesky Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Vanskelig å anbefale andre. Jeg liker Lacoste Pink og Lacoste Inspiration. Liker lette dufter.
Linda644 Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Hilary Duff with love men den lukter ikke kokkosnøtt, men det er en orientalsk parfyme, noe i den retningen du spurte etter. Kjempegod parfyme når du blir vant til den. I begynnelsen lukter den bare merkelig, også elsker du pluteselig den (forhåpentligvis) det gjorde jeg. Lette søte parfymer, du kan jo prøve Laura fra Laura biagotti Escada p paradise - den inneholder kokkosnøtt eller JLo's miami glow - kjempegod! og lukter kokkosnøtt! Du får kjøpt parfymene her: www.Beauty4net.no
Gjest Borghild Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Britney Spears Fantasy og Midnight Fantasy er søte og gode.
Gjest Reka Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Laura Biscotti - Laura Veldig søt og lett parfyme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå