Gå til innhold

KRL Faget

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ambassadør: Kan ikke du prøve å holde deg til saken? Du preker. Kan du ikke preke et annet sted. Innlegget ditt er bare et stort ingenting av religiøst svada som man må scrolle rundt for om mulig se om det finnes et glimmer av fornuft på den andre siden.

Guds Ord er saken.

Om det er religiøst svada for deg, trenger det ikke være det for andre.

Er du ikke istand til å overse et innlegg hvis det skulle lukte kristen-manns blod?

"Det skal komme en tid da menneskene ikke skal tåle den sunne lære, men vende seg fra sannheten til eventyr"

Det som tvertimot er svada er dine fantasifortellinger om menneskets tilbliven.

Du preker om denne løgnen din, som om det var alt som fantes inni deg.

Så fei for din egen dør Mann 42. Skulle tro du var gammel nok til å oppføre deg som folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann 42;

Paulus’ brev til romerne

Kapittel 2: 18-19

"Guds vrede åpenbares fra himmelen over all ugudelighet og urett hos mennesker som holder sannheten nede i urett. For det en kan vite om Gud, ligger åpent foran dem; Gud har selv åpenbart det"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 42;

Paulus’ brev til romerne

Kapittel 2: 18-19

"Guds vrede åpenbares fra himmelen over all ugudelighet og urett hos mennesker som holder sannheten nede i urett. For det en kan vite om Gud, ligger åpent foran dem; Gud har selv åpenbart det"

Bibelsitater er meningsløse for meg, det trodde jeg at jeg hadde gjort klart for lengst. Så det har ikke så mye for seg å true meg med Guds vrede. Jeg tror ikke engang på at det finnes noen gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibelsitater er meningsløse for meg, det trodde jeg at jeg hadde gjort klart for lengst. Så det har ikke så mye for seg å true meg med Guds vrede. Jeg tror ikke engang på at det finnes noen gud.

Hehe, nei det har jeg skjønt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...