Gjest Stefan Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jenta jeg liker har jeg på msn... hun var jo med meg hjem om mandagen å jeg gikk et skritt videre med flørting... jeg snakket med hun på msn i dag siden jeg ikke hadde snakket med henne på skolen.. hun liker en annen og det visste jeg.. jeg tok et :gråte: på nicket på msn og hun spurte hva det var.. jeg fortklarte at jeg likte ei, men hun liker noen andre.. Hun vet selv at jeg liker henne.. og hun sa at kanskje det ordner seg fordi folk kan like 2 personer... også skrev jeg at jeg tenkte kanskje jenta var sur på meg etter det med flørtinga.. jeg lata på en måte at jeg ikke snakket med den jeg likte.. og hun skrev: jeg tror ikke hun ikke likte det men kanskje det har skjedd henne noe? Kan dette bety at hun kanskje liker meg? siden hun vet at jeg liker henne men hun snakket om seg selv som om det var en annen person vi snakket om... og vi fortsatte og spurte kanskje om jeg skulle gjøre noe snilt til henne osv...
Supramundane Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Jeg forstår ikke helt hva du skriver..
Gjest Stefan Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Hun vet at jeg liker hun.. også hadde jeg tatt lei seg fjes på nicket mitt.. Så spurte hun hva som var galt.. å da sa jeg at hun jeg liker liker noen andre.. også spurte hun hvem jeg likte...og jeg sa det var ei som het ... og jeg sa navnet hennes og at hun gikk i samme klasse som meg. Det er bare hun som har dette navnet. Og så begynte hun å gi meg tips osv om hva jeg skulle gjøre til hun jeg likte.. altså hun selv... også sa hun at kanskje den jenta liker 2 gutter? da snakker jo hun om seg selv.. at hun kanskje liker 2... kan jeg være den ene? jeg vet hvem den første er... og hun latet som hun var en annen når vi snakket sammen liksom..
Supramundane Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Okay, nå forstår jeg. Vel. Dette er det litt vanskelig å si noe om. Det kan være at hun faktisk liker to personer, og at en av de er deg - siden hun faktisk sa det til deg i den sammenhengen. Det er også en mulighet for at hun bare sier det slik at du skal fortsette å være interessert.
Gjest Stefan Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Jeg vil gjerne ha litt fler synspunkter her
Hedda-78 Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Jeg tror nok neppe hun misliker deg i allefall, ellers hadde hun vel ikke blitt med deg hjem, og ikke hadde hun giddet å snakke med deg så mye på msn heller. Jeg gidder i allefall ikke å ha folk på msn lista mi som jeg ikke synes er noe særlig. Jeg vet ikke hvor gamle dere er, men det virker som om dere er under 20 i allefall. Det går fint an å like flere gutter samtidig i den alderen, det gjorde i allefall jeg. De hadde liksom hver sine ting de var best på! Så det kan godt hende hun liker både deg og han andre, på forskjellige måter. Jeg synes du skal fortsette å være snill med henne. Hun vet at du liker henne, du trenger nok ikke å flørte alt for heftig, det liker hun kanskje ikke. Fortsett å ta kontakt med henne på msn og på skolen, men ikke vær pågående, la hun få tid til å ta kontakt med deg innimellom også. Lykke til!
Gjest Bond Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Som Hedda-78, synes jeg at hun misliker ikke deg. Men jeg synes og at for min del hadde det ikke vært nok å være på andreplass, å være sammen med noen som egentlig liker noen andre best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå