Gå til innhold

Medium beige i ID, hva blir det i Glo Minerals?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. :)

Jeg har lyst å prøve meg på Glo Minerals. Er forsåvidt fornøyd med ID; dekker bra og får et pent resultat som varer hele dagen. Problemet er at jeg blir blank i løpet av dagen, og jeg har forstått det sånn at Glo er bedre på det området?!

Anyway, jeg bruker Medium Beige i Id. Hvilken farge skal jeg da velge fra Glo? Hhv fast og løs form. Kan kabukien brukes til fast pudder?

Har sett på et fargekart at Glo også har Medium Beige, stemmer det?

Skal bestille fra ebay. Synes det er litt kjipt å få hjelp hos hudpleieren, og så ikke kjøpe noe.. Men vi har jo KG!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lise_*
Skrevet

Heisann!

Jeg har både glo i presset form og id. Glo er veldig pudrete og legger seg utenpå huden uten å gi noen glød. Jeg tror det løse pudderet til glo skal smelte bedre inn i huden. Ville heller prøvd det.

Kan desverre ikke svare på farge-spm ditt.

Skrevet

Jeg også bruker Glo fordi det matter ned. Ja det ligger gjerne litt mer pudrete på huden, men bruker en fuktsprayen som hører til, slipper en det problemet og en blir så fin atte. Fargene er bittelitt forskjellig på det løse og det kompakte hos Glo, og dama som testa farger på meg sa at det kompakte passet best for de som ble blanke ut over dagen.

Jeg bruker det kompakte og har fargen golden light. Jeg brukte fairly light i ID. Da vil jeg kunne tro at golden medium kunne være noe for deg?

Skrevet

Jeg bruker 2.3 i BE, og honey light i Glomineral. Sistnevnte er litt lysere, men veldig likt.

Jeg ville ikke anbefalt glomineral pressed base. I motsetning til løst pudder, så klarer man ikke å arbeide pudderet i kabukien, noe som gir et mye mer pudret utseende.

Skrevet

Selv om det ligger utenpå kabukien, klarer jeg fint jobbe det greit inn i huden, og som sagt er fuktsprayen veldig grei å ha. ;)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Honey Light i den løse GloMineralsfoundationen er litt mørkere og gulere enn medium beige i ID, som ble for lys for meg. Det pressede er en nyanse lysere enn det løse.

Skrevet

Ok, her var det mange nye ting å forholde seg til!! Vel, en da; fuktspray. Det har jeg aldri prøvd. Hvordan gjør man dette da? Først pudder og rouge, og så spray? Kan jeg bestille den på ebay også tro? Hva heter den?

Farge ja.. Prøve golden medium eller honey light(fast form) kanskje. Ikke medium beige altså?!

:)

Skrevet

Fuktsprayen er enkel. En bare sprayer på etter en har tatt på foundationen og evt. rouge.

Skrevet
Det er det. :)

Ok! Da er jeg klar til bestilling, starter med samples. Takk for hjelpen! :)

Skrevet

Samples er nok en god ide. Jeg fikk hjelp til fargevalg hos en hudpleier, men det er klart det er dyrere å kjøpe i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...