Gå til innhold

Liten lyst

Rapitap

Anbefalte innlegg

Uhmm...hallo

:oops:

Jeg vet at jeg har ett lyst problem. Tenker sjelden på sex, og føler at min mann 'bobler over' snart.

:oops:

Har dere noen tips til meg? Råd..Målet mitt er jo å bli mere med og ekstra lysten og sexy.

*jeg er still i påskehumør*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stell pent med deg selv. Vær mye ute i sola, og bruk god tid på badet. Sørg for å bevege deg litt hver dag, og ha rolige lommer i hverdagen.

Og øvelse gjør mester - hvorfor ikke kose litt med ham selv om du ikke bobler over av lyst? Det trenger ikke alltid være sånn at begge skal oppnå orgasme - hva med fokusere på å gi ham glede - kanskje den kommer tilbake til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...vet ikke om jeg har noen bra tips... men vet du HVORFOR du ikke har lyst? Kan det være at sexlivet har blitt ensformig? Eller har du begynt på noen nye medisiner som senker sexlysten? Er det ting med deg selv du er misfornøyd med? Kan jo være en idé å prøve noe nytt!? :wink: Hva med å sette av tid til bare deg og mannen din? Hva med en tur til et spa? Om tid og penger begrenser det er det fult mulig å bestille for bare noen timer. Da kan dere kose dere i boblebad med sprudlende drikke, bli massert++ :D Noen få timer er nok til å lade batteriene og fokusere på hverandre.

Eller så kan du jo f.eks ta en titt på www.kondomeriet.no for tips. Invister i en god massasjeolje og sett stemningen for en romantisk aften. Det trenger nødvendigvis ikke lede til sex, men bare kose seg sammen. Tror det er viktig å ikke legge press på seg selv og ikke føle at MÅ ha sex.

Å glattbarbere seg kan øke sensitiviteten og virke pirrende.

Les erotiske bøker. (Evt. lei erotiske filmer)

Bruk god tid på egen velvære.

Har du pratet med din mann om dette? De fleste går gjennom perioder i livet der sexlysten er senket, og da kan det være greit for partneren å vite at det ikke er han/hun det ikke er noe galt med. Dersom sexlysten ikke kommer tilbake ville jeg tatt en prat med lege.

Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...