Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #1 Del Skrevet 5. april 2002 Vet ikke om dette er det rette forumet, men jeg prøver meg iallefall... Saken er at jeg skal kjøpe meg madrass. Min tilkomne og jeg deler ikke seng ennå, men vi skal kjøpe en nå når vi snart gifter oss. Men hvilken seng? Han har en god madrass fra før og så tenkte vi å kjøpe en til til meg pluss en dobbel overmadrass. Etter å ha regnet på det fant vi ut at en kontinentalseng kanskje blir rimeligere likevel (tilbud nå). MEN så har jeg litt lyst på en tempur-madrass... SPØRSMÅLET mitt er om hvordan det blir å ha en vanlig madrass og en tempur ved siden av hverandre i senga (uten overmasrass). Hvordan blir sengehyggend da?? Det blir sikkert ikke noe behagelig å ligge i midten kan jeg tenke meg. Man klarer seg nok på den ene halvdelen til felles hygge og på sin egen halvdel mens man sover, men det er jo litt kjedelig å ikke kunne ligge sammen på midten? Har noen erfaring med dette - hva ville dere gjort?? Vennlig hilsen still-single-in-bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 5. april 2002 #2 Del Skrevet 5. april 2002 Hei på deg! Kan så absolutt anbefale dere en tjukk dobbel overmarass. Mina kjære og jeg kjøpte dobbeltseng med to enkle madrasser og en tynn overmadrass. Det endte selvfølgelig med sengesprell og hygge , og vi er begge varmekjære og liker å ligge på midten inntil hverandre. Det som blei problemet var at en av oss dro med seg den tynne overmadrassen ned i sprekken mellom enkeltmadrassene Dette er ikke å anbefale! Løsningen blei en tjukk dobbel overmadrass -den tåler en støyt Lykke til med senge og madrassvalget 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 5. april 2002 #3 Del Skrevet 5. april 2002 Vi hadde dobbel tempurmadrass over to enkle madrasser, og det fungerte helt fint. Tempurmadrassen er egentlig en overmadrass, og kan brukes over en nesten hvilken som helst type madrasser. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med min. _________________ Lionda 1212[ Dette Innlegg er endret av: Lionda den 2002-04-05 13:26 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå