estrella Skrevet 8. desember 2007 #1 Del Skrevet 8. desember 2007 Når rydder dere julen bort? Følger dere "symbolene", og rydder bort den trettende dagen etter jul(altså 6 januar) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. desember 2007 #2 Del Skrevet 8. desember 2007 20 dag jul.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SweetAngel Skrevet 8. desember 2007 #3 Del Skrevet 8. desember 2007 Rundt 3 januar rydder jeg bort julepynten, kjenner jeg er litt lei julen da, og godt å komme inn i normale rutiner igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 8. desember 2007 #4 Del Skrevet 8. desember 2007 Når vi er lei. Som regel et par dager over nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 8. desember 2007 #5 Del Skrevet 8. desember 2007 litt over nyttår går det som regel ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. desember 2007 #6 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg rydder vekk jula første helgen etter nyttårsaften. Da har jeg tid og ork og det er ofte veldig nære 13. dag jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. desember 2007 #7 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi pleier å rydde det bort kvelden før første arbeidsdag etter nyttår (og vi er forøvrig ikke blandt dem som har all pynt framme fra 1. desember, jul er jul). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 8. desember 2007 #8 Del Skrevet 8. desember 2007 Som regel er jeg lei jula før nyttårsaften, og dersom jeg får det over meg, ryker det meste rett før eller rett etter årets siste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Katja_* Skrevet 8. desember 2007 #9 Del Skrevet 8. desember 2007 Kommer an på hvor mye juletreet drysser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 8. desember 2007 #10 Del Skrevet 8. desember 2007 Går ikke mange dagene etter nyttår før jeg rydder bort jula. Synes ikke det er så mye stas når alle forventningene er innfridd og hverdagen kommer igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 8. desember 2007 #11 Del Skrevet 8. desember 2007 Når romjula kommer er jeg som regel møkklei hele sirkuset. Så jeg begynner ryddingen så smått allerede da. Det som står igjen til over nyttår blir tatt vekk så fort jeg rekker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 8. desember 2007 #12 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi følger tradisjonen og rydder bort 13. dag jul. Det er egentlig ikke et bevisst valg for å følge tradisjonen, men det har bare blitt slik. Vi pynter ikke så veldig til jul heller, så kanskje det er derfor vi holder ut med det så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 9. desember 2007 #13 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg rydder bort julen 1. januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 9. desember 2007 #14 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg rydder den bort 13. dag jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 10. desember 2007 #15 Del Skrevet 10. desember 2007 Rundt 3. januar pleier vi å være ganske lei. Da ryddes jula bort her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 10. desember 2007 #16 Del Skrevet 10. desember 2007 Vi pynter til jul i begynnelsen av desember, juletreet kommer opp rundt 20. desember og 2. januar så er jeg lei og pakker alt bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 10. desember 2007 #17 Del Skrevet 10. desember 2007 Vi pynter til jul i begynnelsen av desember, juletreet kommer opp rundt 20. desember og 2. januar så er jeg lei og pakker alt bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. desember 2007 #18 Del Skrevet 10. desember 2007 5 januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julealven Skrevet 10. desember 2007 #19 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg starter ikke før lille julaften og rydder ut den 13. januar (20.dag jul). Vil heller strekke jula den veien enn den andre. Advent er ventetid og forsakelser hos oss. Da er det så stusslig med pålegg og lignende at gubben virkelig klager: hvitost, syltetøy og svartpølse får klare seg! -men tenk så deilig det er å endelig kose seg når julen er her på ordentlig!! det er jeg vant til hjemmefra, og synes det blir mer stas på den måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 10. desember 2007 #20 Del Skrevet 10. desember 2007 13. dag jul.. men det er alltid noe som vi glemmer, som gardinene og noen nisser her og der, som vi finner litt nå og da, som regel er alt borte innen påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå