Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på noen støvletter fra duoboots, men jeg er så redd for at jeg ikke skal få det jeg har krav på dersom de ikke holder mål. Jeg fikk dessuten vite at dersom jeg brukte impregnering på støvlettene så ville garantien opphøre... Iht. siden deres så er det engelsk rett som gjelde, og ikke norsk..

Er det noen som har erfaring? Er støvlettene god kvalitet? Har dere fått hjelp dersom de er gått i stykker?

Tusen takk for svar, har så superlyst på noen ny fine støvletter!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tone_*
Skrevet
Jeg har så lyst på noen støvletter fra duoboots, men jeg er så redd for at jeg ikke skal få det jeg har krav på dersom de ikke holder mål. Jeg fikk dessuten vite at dersom jeg brukte impregnering på støvlettene så ville garantien opphøre... Iht. siden deres så er det engelsk rett som gjelde, og ikke norsk..

Er det noen som har erfaring? Er støvlettene god kvalitet? Har dere fått hjelp dersom de er gått i stykker?

Tusen takk for svar, har så superlyst på noen ny fine støvletter!!

Jeg fikk mine i forrige uke, så det med kvaliteten kan jeg ikke si ennå, men jeg er superfornøyd. De sitter kjempebra, jeg bruker vanligvis 37, od de er helt passe. lykke til :-)

Skrevet
Jeg fikk mine i forrige uke, så det med kvaliteten kan jeg ikke si ennå, men jeg er superfornøyd. De sitter kjempebra, jeg bruker vanligvis 37, od de er helt passe. lykke til :-)

Takk for svar. Kan jeg spørre hvilken modell du har kjøpt? Får du tykkere strømper nedi?

Gjest Gjest_Tone_*
Skrevet
Takk for svar. Kan jeg spørre hvilken modell du har kjøpt? Får du tykkere strømper nedi?

Jeg har kjøpt Versailles, jeg får fint både tykke strømper, og buksene oppi. Jeg har tjukke legger og har kjøpt de vide nok:-)

Skrevet
Jeg har kjøpt Versailles, jeg får fint både tykke strømper, og buksene oppi. Jeg har tjukke legger og har kjøpt de vide nok:-)

Ok.. Jeg mente mest om de passet i foten med tjukke sokker på, ikke i leggen;) Kjøpte du de videre enn leggen?

Skrevet

Jeg fikk også mine Florence i forrige uke og er veldig fornøyd! Bestilte str jeg vanligvis bruker og den passa bra. Leggen kunne kanskje vært en str mindre men usikker på om de da hadde blitt veldig trange. Er positivt overraska over kvaliteten, har jo ikke brukt dem ute ennå men så langt virker det veldig bra.

Skrevet

Takk for svar:) Hvor lang tid tok det før dere fikk støvlettene? De som jeg har tenkt å bestille står det 6-8 uker på, men det var visst mulig at de skulle komme før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...