Vilya Skrevet 8. desember 2007 #1 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Legen min har gitt meg forbud mot ekte juletre (både gran og furu) fra og med denne jula. Dermed må jeg på leiting etter et kunstig tre som ser bra ut. Jeg lurer kort og godt på hvem som selger FINE kunstige juletrær? Ca pris hadde også vært fint å få en pekepinn på. Endret 8. desember 2007 av Vilya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 8. desember 2007 #2 Del Skrevet 8. desember 2007 Europrice har et. Koster ca. 100-150,- Ikke like fine, men har man ikke noe valg, så kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 8. desember 2007 #3 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jernia, Plantasjen og Jysk har kunstige trær Før jeg fikk katter og sønnen min var liten hadde vi alltid juletre i heimen! (Det var en del av kosen det med julen, å kjøpe ekte juletre å pynte dette på lille julaften med god mat til, julesang i spilleren og sønnen min og jeg hadde på oss nisselue) Når guttungen ble stor og vi fikk katter hadde vi juletre ett år.... Treet ble velvet flere ganger av kattene og kuler og glitter føk rundt, så etter det så kjøpte vi plastikktre Ofte da vi hadde vært på jule"treff" kom vi hjem og det kunstige treet lå i et hjørne, herpet av kattene og pynt overalt :gråte: Mener å huske vi så på flere og fant ut at det fineste var det kunstige juletreet vi så på plantasjen Mener å huske vi ga ca. kr. 300; for dette treet! Selv plastikktreet vårt ble "heiret" med av kattene, så nå har vi ikke tre i det hele tatt, synd men sant...sånn er det med sære katter som gjør som dem føler for (selv plastikktreet vårt begynte å drysse) Vel, vel ts. du skal jo ha et plastikktre pga. allergi så jeg foreslår som nevnt, Jernia, Jysk eller Plantasjen Endret 8. desember 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilya Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jernia, Jysk, Plantasjen og evt Europris er notert. Flere? Felleskjøpet, for eksempel? Endret 8. desember 2007 av Vilya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 8. desember 2007 #5 Del Skrevet 8. desember 2007 jeg så et tre som så nesten helt ekte ut på OBS igår. det kostet 995kroner da, så spørs hvor mye du er villig til å betale bare for utseende siden man vet at man får et tre for rundt 100-200kr på nille,europris,jysk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilya Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 9. desember 2007 Et tre til tusenlappen er innspart i løpet av et par år, så det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #7 Del Skrevet 9. desember 2007 Bohus har noen ekstremt flotte, men prisen ligger der etter, men de går på høyde da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilya Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg har vært en runde, med følgende resultat: Jysk: Rimelig pris, men grusomt tre. Plantasjen: Helt greie trær, nålene virker litt rare, men stammen er bra. Fin form og grei pris. Jernia: Hakket bedre enn Plantasjen. Nålene ser bra ut, men jeg er ikke helt fornøyd med stammen. Fin form og grei pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #9 Del Skrevet 10. desember 2007 Smartclub har noen fine trær. Koster 500 tror jeg. Med kjempemange bittesmå pærer som sitter fast på treet, ikke vanlig juletrebelysning med tolv store lys.. Jeg synes det er helt nydelig:) Veldig fyldige og brede nederst, ikke høyt og smalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå