Gå til innhold

Hvor bo i/utenfor oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bor du og pendler du? Jeg har bodd i kollektiv på grünerløkka de siste 3 årå...er snart 26 år, og begynner å bli mektig lei av kollektiv hehe :kjefte: Er desverre ikke så kjent utenfor oslos grenser, så lurte på om noen har gode tips til hvor det er bra og bo :) En plass med gode kollektiv tilbud, siden jeg ikke har bil :briller: ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ER forresten 26 år :fnise: offamg tiå går fort :regn:

Gjest Da guest
Skrevet

Noen pendler fra Kongsvinger og Tønsberg. Du bør kanskje snevre inn hva du er ute etter. Pendelen avhenger litt av hvor du jobber/gårpåskole/driverdagligdank, og hvordan du vil bo.

Skrevet

Det spørs jo også litt hvilken type bolig du ønsker og hvor god råd du har. Det er dyrere jo nærmere Oslo du bor, men går også raskere å komme seg inn til byen. Vi flyttet tidligere i år fra Oslo til Skedsmo og trives veldig godt på alle måter. Det går raskt å komme seg til byen (10 minutter med tog fra Lillestrøm, ca 20-25 hvis du bor langs den "trege" banen dvs Sagdalen, Strømmen, Fjellhamar osv, men det er fremdeles ikke lengre tid enn mange som bor i utkanten av Oslo bruker på T-banen, tog går fort) og boligprisene er en del lavere enn i byen ja, selv om mndskort blir litt dyrere. I tillegg synes vi utvalget av butikker er betydelig bedre og mange av dem i kortere avstand enn da vi bodde i Oslo, bare Strømmen Storsenter alene dekker mye og f.eks. Lillestrøm Torv er også veldig bra.

Skrevet

Tusen takk for svar dere, skal sjekke ut linker!:) Og pendle en liten time pluss eller minus gjør meg ingenting, det kan jo faktisk gå myye tregere å komme seg frem her i byen hehe..betaler 4000 for et rom på 12kvadrat nå ca + strøm..Anyway, ha en go lørdags natt!:) her på jobb er det stille :)

Skrevet

Bor langs linje 5 som går oppover i groruddalen, denne linjen skal begynne med rute hvert 7. minutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...