Gå til innhold

Marian Aas Hansen har fått ny kjæreste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viser jo bare at hun ikke er like overfladisk som det du er, men at hun lar følelsene bestemme i stedet for å være fokusert på utseende til den andre. Hun er voksen

Skrevet

Ser ikke noe bilde av den nye flammen :klø:

Skrevet

For det første er hun vel ikke "hele norges Marian" for det andre - hvorfor skulle hun ikke falle for en overvektig trommis?????

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Hvorfor ligger denne under "aktuelle saker", egentlig? Kan det regnes som en viktig nyhet. :klø: I så fall må jeg ha gått glipp av noe, for i min bok betyr privatlivet til div. starlets mindre enn null.

Skrevet

Dette er jo en nyhet i form av at media og pressen skriver masse om dette!

Gratulerer til Marian med ny kjæreste! Flott at folk kommer seg videre etter bruddene. :)

Det er jo heller ingen gitt sannhet at man må fine en som likner gamlekjæresten. Artig at de er så ulike! :fnise:

Skrevet
Ser ikke noe bilde av den nye flammen :klø:

Det finnes ikke bilder av ham åp nettet, men i aviser og blader vises bilder av en mørk italiener som er minst 20 kg overvektig - og behøver vi nevne utrent?

Hyggelig at hun har funnet lykken igjen - og en karfplugg som dette må sannerlig ha masse (trommis)utstyr! Go Marian! :love:

Skrevet (endret)

Denne tråden ble helt meninsløs uten den feite kjæresten. Smell opp et bilde da vel av feiten.

Endret av Cand alt
Skrevet
For det første er hun vel ikke "hele norges Marian" for det andre - hvorfor skulle hun ikke falle for en overvektig????

Det hadde vært like merkelig om Mette-Marit, Victoria av Sverige og Benedikte Adrian plutselig falt for en skikkelig overvektig fyr, synes du ikke?

Skrevet
Her er et bilde av han. Ser vel ikke så verst ut, men det er vel ikke det som teller uansett.
Skrevet

Herregud, var han så ille!

Slutt å syt kjerringer.

Skrevet
Her er et bilde av han. Ser vel ikke så verst ut, men det er vel ikke det som teller uansett.

Mer mann enn ex'n tydeligvis :) Litt av en kraftkar, men enig i at han virker overvektig og utrent. Det er vel bare å begynne med :ball::trene::trene:

Skrevet

Overvektig?? Herregud... har dere sett folk som er overvektige eller? Nå var det ikke akkurat lett å anslå vekta på denne fyren, men å kalle han overvektig? Idiotisk! Skamme dere :fy_fy:

Gjest Badiane
Skrevet (endret)
:Gjesp: Who gives a toss? Endret av Badiane
Skrevet
:Gjesp: Who gives a toss?

Everyone in Norway...and the media. :mobil:

Skrevet

Jeg kan opplyse om at denne karen er en riktig hyggelig fyr, og det er vel strengt tatt det viktigste.

Forresten er han nordnorsk, ikke italiensk.

Skrevet
Jeg kan opplyse om at denne karen er en riktig hyggelig fyr, og det er vel strengt tatt det viktigste.

Forresten er han nordnorsk, ikke italiensk.

Du er den på KG som kjenner alle kjendisene i Norge du...:)

Ja ja, nord norsk eller italiensk, det går for det samme.

Kult for henne at hun har funnet seg et ækt mannfolk før jul!

Skrevet
Du er den på KG som kjenner alle kjendisene i Norge du...:)

Ja ja, nord norsk eller italiensk, det går for det samme.

Kult for henne at hun har funnet seg et ækt mannfolk før jul!

Er jeg?

Nå er han vel ikke akkurat kjendis, da men, og jeg skal ikke skryte på meg et nært vennskap heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...