Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo hallo, hvor er alle dere som skriver i her i påsken. Selv skal jeg være hjemme, sitter med en kald øl, huset er ryddet, rent sengetøy (det beste i verden) og selfølgelig 15 - 16 grader ute og solskinn. Dette er vel det påsken er 'all about'? Selvpleie?

Familiemiddag på lørdag (eller er det fredag?) ellers bare meg og mannen som nyter påsken på altanen....

Klem

:D

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Nu sitter jeg hjemme hos meg selv og nyyyter stillheten...Min kjære og jeg skal kose oss hjemme ikveld, med litt god mat og kanskje litt vin eller øl. I morgen er det fest, på fredag er det rehabilitering, og på lørdag reiser vi på hytta! Påsken er herlig! I motsetning til jula, så er det liksom ikke no' stress ved denne høytiden. I hvertfall ikke for oss som skal være hjemme for det meste!

Skrevet

Det er godt å høre at andre og har det godt i påsken. Satt akkurat å tenkte på at : jo, det er stille og ikke stress med påske. Egentlig ganske 'ålrait'.

:D

Gjest Cruella
Skrevet

Hjemme alene og leser til eksamen. Resten av familien reiste på hytta på fjellet i formiddag, så nå er det bare meg, bøkene og KG.

Nei, jeg må strukturere meg og kutte ut KG for en stund nå, tror jeg. Ellers risikerer det å bli en KG-påske.

L-B

Gjest ButtHead
Skrevet

Jeg skal være hjemme og slappe av, grille og feste litt :D

Skrevet

Jeg skal også være hjemme....

(Nesten da; skal på fest i kveld, og frest med overnatting på fredag, men ellers så blir det sikkert MYE KG)

*klem*

Skrevet

Utrolig stille her på kg nå. Tror ikke jeg har opplevd at det har vært så stille her før.

Skrevet

Ja, her var det tyst, er alle på fjellet??

Skal være hjemme. Neste uke skal vi kjøre opp til Helgelandskysten hvis været holder seg.

Blir en jobbe-på-prosjekt, og sitte-ute-i-sola-påske. Passer en hund, blir noen turer også. Også får vi besøk av sønnen til sambo i morgen.

Deilig vær forresten, 16 varmegrader i dag. Akkurat passe synes jeg, slik at jeg slipper å sitte i skyggen...

God påske alle sammen! :D

Gjest Mere Te
Skrevet

Jeg er hjemme; har jobbet litt, skal ordne masse i hus/hage, skal på flere besøk, skal gå tur, spise deilig mat, drikke deilig vin..

Skrevet

Synes det har vært ganske stille her helt siden helga jeg. Tror nok det er ganske mange som har tatt fri de 3 dagene og dratt av sted på påskefjellet. Selv skal jeg være hjemme. Skal nok få tiden tïl å gå med å pusse opp kontoret, kose meg i sola, ta en tur inn til svigers og eller prøve å få slappet av litt. Påskefjellet i godværet er sikkert deilig det, men jeg har det nå fint ute i hagen med grønt gress og fuglekvitter jeg - og ikke en snøfnugg i mils omkrets. :briller:

Jennifer

Skrevet

Hjemme jeg og :)

Nyter sola og kald drikke ved sjøen. Herlig!

Skrevet

Skal også slappe av hjemme.....med svigers på middag, rydding i hagen og barnedåp....Vi stresser ikke masse, men litt kanskje. Dessverre er sola fraværende akkurat i skrivende stund, men emperaturen er det ikke noe å si på :D

God Påske!

Skrevet

Denne påsken går med til å male og pusse opp et hus som vi skal flytte inn i den 1 mai. Blodslit med andre ord. Skal jobbe litt også i tillegg så påskestemning har jeg nok ikke men været er alle tiders og jeg har i allefall vårstemning. GOD PÅSKE !! :briller:

Skrevet

Har tatt med meg masse skolearbeid og eksamenspensum + datter på besøk til mamma. Mye kjedelig arbeid å gjøre, men det blir tid til litt kos og hygge innimellom slagene. Og noen småturer innom KG er obligatorisk :roll: Samboeren er på hytteferie sammen med sin familie.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg og min samboer er hjemme. Jeg har prosjekt å jobbe med og han steller med bil og hagen.

Skrevet

Jeg og min fam. er i USA i påska og her feirer de bare påska en dag., så det blir ikke rare påskefeireingen på oss. Det er rart å ikke være hjemme i Norge med påskeferie og lange skiturer. Jeg må bare si at jeg ikke savner det egentlig. Her i midtvesten er det full sommer og et fantastisk vær,sønnen min på fire år har allerede hatt sitt første bad utendørs og alt er bare herlig. Jeg er egentlig veldig glad for å være her borte og er glad for at vi har datamaskinen med oss slik at jeg kan surfe inne på kvinneguiden når kvelden kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...