monja Skrevet 8. desember 2007 #1 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja, det var det jeg lurte på idag. Når kjøper eller hogger dere juletre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #2 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg skal kjøpe neste fredag ettersom jeg skal sette det opp da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. desember 2007 #3 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi skal kjøpe i løpet av neste uke. Regner med at alle juletrær som skal selges i år allerede er hogget, og at det dermed ikke er noen fordel å vente med å kjøpe fordi man tror man får et friskere tre, man får vel heller bare de styggeste trærne fordi de fineste er kjøpt allerede. Det holder seg jo uansett helt fint utendørs helt til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SweetAngel Skrevet 8. desember 2007 #4 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg skal kjøpe juletre til fredag, men setter det ikke inn i stua før lille julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 8. desember 2007 #5 Del Skrevet 8. desember 2007 Får se neste helg, de siste årene har vi vært og hugget ned tre selv, da er det i alle fall friskt og nytt. 19 des skal jeg til Haugesund og operere menisken, så må prøve å ha unna det meste før det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 8. desember 2007 #6 Del Skrevet 8. desember 2007 Var forrige søndag og plukket ut treet vi skal ha, og neste helg drar vi tilbake og hogger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 8. desember 2007 #7 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi hogger som regel selv, rundt 20. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 8. desember 2007 #8 Del Skrevet 8. desember 2007 Far i garden hogger juletreet hos oss den 23. Desember! (Det er som regel først da han innser at jula nærmer seg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #9 Del Skrevet 10. desember 2007 kjøper på lillejulaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. desember 2007 #10 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er ikke jeg som kjøper juletre her i familien, men tror vi pleier å kjøpe i midten av desember.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå