Huldriél Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Hei! Vet ikke helt om det her er riktig forum å poste i, men fant ikke noe som passet bedre. Lurer på om noen vet om noen kampanjer på PS2 nå? Vil ha det så billig som mulig, da jeg er nødt til å kjøpe meg Guitar Hero III ved siden av, samt gitar. Noen som vet om det kanskje selges en pakke med de to og? Har søkt litt på nett, men fant ikke noe særlig. Hadde satt pris på litt hjelp her
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Vet EB Games har noe tilbud nå.. Og coop obs tror jeg hadde noe og.
Tabris Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Det kan være Spaceworld også har, det er ofte slike kampanjer så du kan ta en runde og se.
Huldriél Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Takk! Fant ikke noe kampanje på nettet på de to første, men skal sjekke Spaceworld nå Ikke så godt kjent med alle slike nettbutikker og sånt. Også lurer jeg på om noen har erfaring med at sånt oftere kommer på tilbud etter jul? Eller i romjula? Ugunstig å kjøpe nå? Hadde jo vært greit å ha det i juleferien.
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Tilbudene kommer jo nå, nemlig for å selge mest mulig..
Huldriél Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 Funnet en PS2 til 1099,- Noen som har en formening om det er en bra pris, eller litt mye?
Tabris Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Jeg synes det høres ganske rimelig ut. Jeg vil jo tro PS2 vil bli billigere og billigere nå som PS3 selger mer, men det er ikke mange måneder siden PS2 fortsatt lå på 1199 og lignende priser. (Ok, så er det bare en hundrelapp i forskjell, men de er i hvertfall på vei ned )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå