Gå til innhold

Lekekjøkken til jente på 17 måneder

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

Er det noen som har erfaring med lekekjøkken til jente på ca 1 1/2 år. har kjøpt det til jul, men lurer på om hun kanskje er litt liten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det tror jeg er midt i blinken! Det å få stå der og kokkelere og ordne med alt er jo så moro for de små! :rødme:

Endret av Kipa
Gjest nextlife
Skrevet

Ga et sånt til min tantejente da hun var på den alderen, gjett om det falt i smak :jepp:

Hun koka og stekte, og serverte hele familien.

Dette er ennå, snart to år etter, favorittlekegreiene hennes :)

Skrevet

vi har kjøpt leke kjøkken til en gutt på 2 år som elkser å lage mat... det kosta 649 kr ,, men er ganske sikker på at det blir flittig brukt.så da er det verdt det....

GO FOR IT :)

Skrevet

Kjøra på! La jenta komme inn i riktig kjønnsrollemønster så tidlig som mulig! :ironi:

Skrevet
Kjøra på! La jenta komme inn i riktig kjønnsrollemønster så tidlig som mulig! :ironi:

Ja, TS burde selvsagt kun kjøpe lastebiler og pistoler til en jente!! Her skal man detaljstyre utviklingen til barna ja.

:klaske:

---

Til TS, jeg ville kjøpt det i år. Min første fikk et lekekjøkken når han (!) var ca 1.5. Han elsket det! Og det ble flittig brukt i mange år. Det er faktisk et at de mest populære lekene vi hadde når de var små.

Skrevet

Lekekjøkken pleier å bli en suksess i den alderen, ja!

Skrevet

Tror hele veien det står : Lekekjøkken til jente på 17 år :murvegg:

..men over til spm, lillesøsteren min fikk et når hun var litt mindre, og hun elsker det enda(er 3 nå), så tror det er et ganske bra kjøp! Husker både jeg og broren min elsket vårt kjøkken!

Skrevet

Min gutt på 16 mnd ville elsket det!

Når vi er på besøk hos noen som har slikt står han der og pusler i evigheter!

Skrevet

Hadde vi hatt plass, hadde vi kjøpt lekekjøkken til gutten vår. Han har vært super-opptatt av sånne kjøkken siden han var 10mnd. Han krabbet rett bort og reiste seg på det, og sto der i evigheter sist vi var på besøk hos noen som hadde.

Om de bruker det "feil" i begynnelsen, spiller det egentlig noen rolle?

Gjest lillebøll
Skrevet

Har en på 3 som ønsker seg slikt. Blir han for stor kanskje?

Skrevet
Har en på 3 som ønsker seg slikt. Blir han for stor kanskje?

Nei, det tror jeg ikke. Jeg hadde et når jeg var helt liten, av tre, etterhvert som jeg ble eldre fikk jeg og broren min et stort et, av plast. Var ganske gammel når jeg sluttet å leke med mitt lekekjøkken(hadde sånn kaffetrakter, støvsuger o.l i tillegg, så var jo rene "husmoren" jeg) :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...