Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Det ville vært kjempefint om alle kune skrive alder i profilen Vil du være anonym eller har du bare glemt det? Jeg respekterer jo de som ikke vil, men noen ganger føler jeg en tramg til å vite alderen
Nabodama Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Du synes ikke du får nok info om de forskjellige brukerne allerede da, gjest? Er du selv registrert bruker, forresten? Som logger seg ut når det ikke passer å "stå fram som seg selv"? Eller er du bare en gjest som ikke vil gi noen som helst info selv? Hvilken trang føler du for å vite alderen til folk?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Hvilken trang føler du for å vite alderen til folk? Det kan jo være at TS ønsker å vite det fordi han da slipper å bli overrasket når han dater ulike KG-damer! Tenk for et sjokk å møte 45 årige Britt når han håpet på 28-årige Gyda...
Gjest Emera Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Det måtte da gå an å få greie på alder på daten uten å lese det i profilen på KG..? PM en fin ting.
Gjest Blondie65 Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Det ville vært kjempefint om alle kune skrive alder i profilen Vil du være anonym eller har du bare glemt det? Jeg respekterer jo de som ikke vil, men noen ganger føler jeg en tramg til å vite alderen Ja hva skal vi si da Gjest? Ikke har du profil slik at vi vet noe om deg og ikke en gang har du giddet å lage et navn som viser kjønn og evt. alder. Synes du skal gå foran som et godt eksempel selv før du peker på andre.
Gjest Jenna88 Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Det ville vært kjempefint om alle kune skrive alder i profilen Vil du være anonym eller har du bare glemt det? Jeg respekterer jo de som ikke vil, men noen ganger føler jeg en tramg til å vite alderen Ja, for du deler jo så mye informasjon med oss. Komisk at oppfordringa kommer fra en gjest. ;-)))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå