Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg trenger et nytt pudder, er det noen som har erfaringer med løst pudder fra chanel, Guerlain eller estee lauder? Tar gjerne i mot andre tips.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Jeg trenger et nytt pudder, er det noen som har erfaringer med løst pudder fra chanel, Guerlain eller estee lauder? Tar gjerne i mot andre tips. Jeg har et kompakt pudder fra Chanel som er kjempebra! Anbefaler det. Og så har jeg et løst pudder fra Make up store som gir utrolig fin glød og brukes mye til brudesminkning etc. "Wonder powder" heter det. Dyrt, men verdt pengene.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Chanel har visst to typer med kompakt pudder (ja trenger nytt kompakt også), vet at et fra chanel er ganske nytt, er det dette du annefaler?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Det "nye" kompaktpudderet fra Chanel heter Poudre Douce, og er et effektpudder med litt skimmer, altså ikke ment til å matte ned og fiksere sminken. Da passer Poudre Universelle (Libre (løst) eller compacte (fast)) bedre. Løspudderet fra Make Up Store er heller ikke så dumt.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Chanel har visst to typer med kompakt pudder (ja trenger nytt kompakt også), vet at et fra chanel er ganske nytt, er det dette du annefaler? Det jeg har fra Chanel, som jeg er veldig fornøyd med, heter "Poudre universelle compacte". Tror ikke det er det nyeste pudderet.
kitekatt Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg trenger et nytt pudder, er det noen som har erfaringer med løst pudder fra chanel, Guerlain eller estee lauder? Tar gjerne i mot andre tips. Jeg bruker Guerlains pudderkuler Les meteorites "Mythic". Er kjempefornøyd med det. Matter flott ned og gir bittelittegrann skimmer, men ikke mer enn at jeg bruker det til hverdags. Endret 9. desember 2007 av kitekatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå