Gå til innhold

Magic Primer fra Helena Rubinstein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har prøvd den nye primeren til Helena Rubinstein, tror den heter Magic Primer? Er den bra? Jeg er veldig fornøyd med concealer og foundation fra HR, så jeg vurderer å kjøpe primeren også. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en "primer"? :sjenert:

Lurer fordi jeg selv bruker "Magic Concealer" fra HR, og jeg synes den er helt FANTASTISK! :jepp:

Skrevet

Primer en en krem som man tar på før foundation og annen sminke. Den gjør at sminken man tar på etterpå holder lengre/sitter bedre. På samme måte som man skal påføre Heftgrunn før man maler en kommode for at fargen skal sitte bedre ;) Litt rotete forklart, men håper du forstår.

Skrevet
Primer en en krem som man tar på før foundation og annen sminke. Den gjør at sminken man tar på etterpå holder lengre/sitter bedre. På samme måte som man skal påføre Heftgrunn før man maler en kommode for at fargen skal sitte bedre ;) Litt rotete forklart, men håper du forstår.

Jepp, jeg skjønner! Takk for opplæring!

;)

Skrevet

Ingen som har prøvd denne primeren? Kanskje jeg skal stikke innom et parfymeri og be om en vareprøve. Gidder ikke kjøpe hvis jeg ikke vet at den er bra! :)

Gjest lissi32
Skrevet

Visuell som jeg er så jeg for meg et ansikt som var sparklet og primet, brunet og pudret :fnise:

Håper man husker å slipe (peele) før man begynner å male! :fnise:

Gjest glamhudpleier
Skrevet
Hva er en "primer"? :sjenert:

Lurer fordi jeg selv bruker "Magic Concealer" fra HR, og jeg synes den er helt FANTASTISK! :jepp:

Primer kan også være til å legge under mascaraen, som et beskyttende lag.. Primer til å legge under foundation blir mest kalt base,- men er vel litt forskjellig fra merke til merke vil jeg tro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...