Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg skal bestille på nett og får derfor ikke prøvd. Jeg har Levis 572 i str 28, den er aaalt for stram. Tenkte derfor å bestille 30/34. Er den pinetrang i leggene, eller bare lett tettsittende? Har heldigvis ikke fotballegger... Sist men ikke minst, er den fin på?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Jeg synes den er utrolig fin i livet; lav, men ikke altfor lav, og så står den ikke ut bak sånn som andre modeller kan gjøre. Størrelsene er helt normale, vil jeg si. Den er ikke pinetrang i leggene. Hadde det ikke vært for at den er sydd for litt mer kvinnelige hofter, hadde det nok blitt en favoritt hos meg, men den blir litt for vid på hoftene/lårene (overgangen), slik at det blir litt for mye stoff der, men ellers sitter den veldig bra. Jeg vil tro den er fin på de aller fleste.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Jeg synes den er utrolig fin i livet; lav, men ikke altfor lav, og så står den ikke ut bak sånn som andre modeller kan gjøre. Størrelsene er helt normale, vil jeg si. Den er ikke pinetrang i leggene. Hadde det ikke vært for at den er sydd for litt mer kvinnelige hofter, hadde det nok blitt en favoritt hos meg, men den blir litt for vid på hoftene/lårene (overgangen), slik at det blir litt for mye stoff der, men ellers sitter den veldig bra. Jeg vil tro den er fin på de aller fleste. Oh, høres bra ut! Nå blir det bestilling. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå