Gjest Bodillen Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Jeg kom til å sjekke, og det finnes faktisk ikke en eneste person i hele landet, utenom meg, som har kombinasjonen av mitt fornavn og etternavn. Jeg har et relativt vanlig fornavn (opprinnelen noe uklar, men muligens arabisk), selv om det ikke er så mange som kaller døtrene sine for det i dag. Jeg valgte å ta mannens etternavn da vi giftet oss, siden mitt opprinnelige etternavn fylte halve telefonkatalogen. Tror faktisk bare det er hans familie som heter det, i hvert fall med den stavemåten. Hvordan er det med navnet ditt? Halve telefonkatalogen?
Gjest Eugene Onegin Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Det er ingen i Norge som heter det jeg heter.
Gjest Veronica Mars Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Gjest Roxie Hart Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 9819 har mitt fornavn som eneste fornavn. (Det var mange...) 44 har etternavnet mitt. Kun jeg har kombinasjonen, heldigvis Nå er det faktisk mulig å finne ut hvem jeg er, lykke til
Amalie_85 Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Visst jeg bare tar det første navnet er det maaaaaaange som heter det. Men skriver jeg begge er det 4 stk som heter det, men jeg er den eneste med bindestrek. Så da er jeg den eneste med hele navnet Syns det er kjekt å være litt unik jeg
Snuppa 81 Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Jeg kom til å sjekke, og det finnes faktisk ikke en eneste person i hele landet, utenom meg, som har kombinasjonen av mitt fornavn og etternavn. Signerer her ...
Cata Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Nå måtte jeg jammen sjekke... Jeg fyller ikke opp telefonkatalogen jeg heller. Det er 3 eller færre med mitt navn her i landet, selv om jeg deler etternavn med temmelig mange.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Jeg er nok den eneste med mine fornavn, og foreldrene mine måtte krangle for å få den skrivemåten på det ene navnet som de foretrakk.
Tabris Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har bare ett fornavn og det er veldig, veldig vanlig.
LilleMy Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Det er 4231 kvinner som har X som første fornavn. Det er 25 kvinner som har X Y som fornavn. Helt greit for meg at vi ikke er flere....
Ciara Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 Ingen andre har min navnekombinasjon. Det skyldes at jeg har et etternavn som bare 30 personer i landet har. Fornavnet mitt derimot er temmelig vanlig, skjønt omtrent ingen kaller barna sine det nå om dagen.
Heritære Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Det er 3987 kvinner som har "X" som første fornavn. Det er 2440 kvinner som har "X" som eneste fornavn. Det er 12 som har "Y" som etternavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har "X" som første fornavn, og "Y" som etternavn. Vi har ett beskyttet etternavn og de som ønsker å bruke det må enten gifte seg inn i familien eller søke hver enkelt av oss spesielt :-)
Elanor Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har et relativt vanlig fornavn (4395 personer som heter det i Norge), men det er bare 40 personer som har samme etternavn som meg. Tror nok jeg alene med navnet mitt.
Gjest Leya Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 Vi er nok mange i Norge som har samme fornavnet /mellomnavnet og etternavnet. Men vi er bare to i Norge som heter akkurat det samme. Jeg og ei i Oslo.
Gjest Blondie65 Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 Det er 9448 som har samme fornavn Det er 4 som har samme fornavn og etternavn (når jeg kun tar med første fornavn) Det er bare meg som heter det jeg gjør når alle navn er tatt med. I følge SSB navnesøk
Titta Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 Fornavnet mitt er vanlig (rundt 14.000 som heter det), mens etternavnene mine er mer sjeldent. Vi er 20 stk som har mellomnavnet mitt (mamma sitt pikenavn) og rundt om 70 som har samme etternavn som meg. Så vidt jeg vet er jeg den eneste med mitt navn. Jeg blir mer og mer i tvil om at jeg kommer til å ta sambo sitt navn, da vil jeg få samme navnekombinasjon som 31 andre.
Gjest Spadamen Skrevet 8. desember 2007 #18 Skrevet 8. desember 2007 0- 3 som har same fornamnet 0- 3 som har både same fornamn og etternamn.
Pepita Skrevet 8. desember 2007 #19 Skrevet 8. desember 2007 Over 14000 som har samme fornavn, men kun 45 som har samme etternavn. Mellomnavnet mitt som er mors etternavn er det 536 stk som heter. Kun jeg som har kombinasjonen fornavn+etternavn
Gjest Joker'n Skrevet 8. desember 2007 #20 Skrevet 8. desember 2007 (endret) 0-3 med samme fornavn 20 stk med samme etternavn (det vil si resten av slekta ) Også er det 0-3 som har samme kombinasjon fornavn - etternavn, det vil si; jeg regner med at det bare er jeg. Endret 8. desember 2007 av Joker'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå