Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Raschool
Skrevet

Min mann har begynt å sove commando. Når han ikke har dusja på en stund, klør han i rompesprekken og på balla. Jeg har observert ham dandere den svale dyna rundt disse risikoområdene mer enn en gang. Han tørker rett og slett rompe- og ballesvette på dyna! Han sier det bare er svette, men jeg har sett brune flekker der. Han lover alltid å slutte, men gjør det allikevel når han tror jeg ikke ser.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be ham vaske sengeklærne selv og holde seg unna din dyne. Evt kunne han jo springe en kjapp tur i dusjen før han legger seg. Da er det vel rent og pent der omme bak.

Skrevet

Slutt å vaske hans sengetøy, bare ditt eget (kjøp enkle laken) ikke ha sex eller kos med ham før han er ren.

Gjest lissi32
Skrevet

Be han tørke seg skikkelig i ræva etter han er ferdig på do :fnise:

Skrevet
Be han tørke seg skikkelig i ræva etter han er ferdig på do :fnise:

*signerer* En skulle tro at de fleste visste hva personlig hygiene er og hvordan man utfører det.

Ser så mye ekklet rundt om. Folk som f.eks ikke vasker seg etter de har vært på dass. Tenk på det du neste gang du er på byn og drikker og spsier av peanøttskålen ute ;)

Skrevet
*signerer* En skulle tro at de fleste visste hva personlig hygiene er og hvordan man utfører det.

Ser så mye ekklet rundt om. Folk som f.eks ikke vasker seg etter de har vært på dass. Tenk på det du neste gang du er på byn og drikker og spsier av peanøttskålen ute ;)

*grøss*

Jeg hater å ta folk i hånda...ser jo hvor mange av mine medbrødre som aldri vasker seg etter dovisitter, og selv om jeg innbiller meg at kvinner er flinkere...vel...så kanskje 2 av 3 vasker seg, istedet for 1 av 2. Big deal.

*grøsser mer*

Skrevet

TS: Er du samme person som startet tråden om mannen/samboeren som aldri vasket seg i rompa? :ler:

Skrevet
TS: Er du samme person som startet tråden om mannen/samboeren som aldri vasket seg i rompa? :ler:

den tråden har i hvertfall relevans her hihi :)

hm. Du kan jo prøve metoden med å få han ren som mange har gitt gode eksempler på over... Ville gått fordet i første omgang :)

Ellers kan du være ekkel tilbake. Legg deg naken med mensen feks og gnukk litt utover hehe. Det er nasty. Da tar han forhåpentligvis hintet. Ingenting menn misliker mer en utgnukka inntørka mensenblod på dyna si hehe.

vondt skal vondt fordrive?

Skrevet

hm. Du kan jo prøve metoden med å få han ren som mange har gitt gode eksempler på over... Ville gått fordet i første omgang :)

Ellers kan du være ekkel tilbake. Legg deg naken med mensen feks og gnukk litt utover hehe. Det er nasty. Da tar han forhåpentligvis hintet. Ingenting menn misliker mer en utgnukka inntørka mensenblod på dyna si hehe.

hehe.. det var jo bare skikkelig ekkelt!

Gjest Blondie65
Skrevet

Ja for da straffer hun jo *bare* mannen og ikke seg selv for det skjer jo mirakler når sengetøyet skal vaskes - det bare blir vasket av seg selv uten at noen tar i det.

Jeg vet ikke jeg trådstarter. Jeg synes dette er ekkelt og jeg kan ikke forstå at mannen din ikke skjønner at du synes det er ubehagelig. Han sier han skal slutte men mener det ikke. Da er det vel på tide med ultimatum som at enten slutter han med det eller så får han sove et annet sted i engangssengetøy.

Skrevet

Jeg kan ikke fatte hvordan en voksen mann kan få seg til å holde på sånn? Det må da være utrolig ekkelt for han å ligge i sin egen dritt (bokstavelig talt).

Skrevet

Æsj æsj æsj! Syns det var ille nok å tørke rompe/ballesvette på dyna jeg da..

Skrevet

Forby han fra å ligge i sengen. Inntil han skjerper seg kan han sove på en plastmatte på gulvet uten dyne & pute og sengetøy. Matten legges i klorvann hver morgen.

Jada.... skjønner at det er en tulletråd :fisk:

Skrevet

Kanskje en tulletråd, men uansett eksen min va slik, så d går ann!

eg prøvde seriøst alt for at han sko skjønne at d e normalt at man dusjer seg hver dag( i hvertfall i mine øyne burde alle gjøre d)

og at når man hadde vært på do så tørket man seg godt nok!

han stinka rett å slett! og d e ikke kødd! han kunne sette seg i sofaen og jeg kjente en stygg lukt kom susanes... eehggr...

eg klarte på mirakel vis å være sammens med han i 1,5 år, men d haltet på det siste nemli fordi han ikke skjønte betydningen av hygiene... eg klarte på d siste å ikke ligge i samme seng som han lengre. da han begynte å skjønne tegninga var d forseint. huff...eg mista totalt lysten på han, deretter følesene for han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...