Gå til innhold

Glidemiddel

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er kommet i den situasjonen at jeg må begynne å bruke glidemiddel ved samleie pga. vestibulitt. Jeg har aldri før brukt glidemiddel, vært sammen med min kjæreste i 4 år. Synes hele opplegget virker utrolig ekkelt, dessuten må det jo være veldig forstyrrende for selve "akten"??!

Er det noen som har tips til hvordan bruk av glidemiddel kan gjøres om til noe positivt? Ser ellers for meg at det blir utrolig mye griseri av dette, hvordan håndterer man dette ?? Må også slutte på p-piller en stund, noe som gjør at vi må bruke kondom.. herregud for et stress samleie plutselig blir.. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er viktig er at dere bruker et vannbasert glidemiddel dersom det sksmører ham innal brukes på deg. KY er gode innen dette.

Ellers bruker vi også glidemiddel av og til. Da innfører jeg det ved at jeg maserer ham, og onanerer ham og bruker det på ham før selve prenetreringen. Han er somregel så i sin egen verden når jeg holder på med dette at det ikke blir en stopper, han nyter og får ikke med seg stort av hva jeg holder på med. Jeg er også en av dem som gjerne han en hånd+munn på ham og en innimellom på meg selv (jeg krever en del stimulering desverre for å holde kåtheten oppe) så da smører jeg inn meg selv litt også.

En annen gang tar han denne på meg, jeg legger meg tilbake og nyter han maserer lår, føtter etc og dette er godt med olje. Så er vi begge klar til penetrering.

Det som er vikig er å venne seg til rett mengde, dersom man bruker for mye blir det veldig kliss, og disse er VELDIG drøye i bruk, en liten prikk holder lenge.

Lykke til. Jeg forstår at det ikke er så lett å slappe av under sex ved vaginisme, men dette er ikke store forskjellen i forhold til å stoppe opp for å ta på kondom, faktisk mindre. Konsentrer deg om den deilige sexen du heller kan få, og de to små sekundene det tar å påføre glidemiddel da er en liten kostnad. Dersom dere ikke får til penetrering kan glidemiddel generellt gjøre sexen bedre også. Mannen min liker runking/masering med det, og han kan fingre meg med glidemiddel også. Win WIn (tror jeg har vaginisme, men sexen fungerer for oss så jeg orker ikke finne ut av definisjoner etc, er redd det skal virke negativt og ta fra meg motet heller)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...