Gjest Veronica Mars Skrevet 7. desember 2007 #21 Skrevet 7. desember 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Gjest lissi32 Skrevet 8. desember 2007 #22 Skrevet 8. desember 2007 Håper alt gikk bra med deg/dere! Samler ikke på alt altså, bare det jeg får av folk som jeg vet gir ting med baktanke. Kaster f.eks alt søstern min gir meg, dvs topper ol som hun ikke gidder å ha lengre selv. Det var bare meg og det gikk kjempebra. 8 meters fall, uskadet omtrent. Hadde nok en engel eller to som passet på meg den natta:O) Jeg prøver å være flink å kaste, men å kaste klær med lappene på sliter jeg med, selv om jeg alltid gir det til Uff eller Fretex. Men bruker det gjør jeg ikke, det bare henger der.
viren Skrevet 8. desember 2007 #23 Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jada, helt på siden: fiiiine ringene :rødme: Bildet er slettet i hht regelen om kopirett. Legg gjerne inn en link til dem istedet. Camilla (mod) Endret 8. desember 2007 av Camilla
Gjest lissi32 Skrevet 8. desember 2007 #24 Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jada, helt på siden: fiiiine ringene :rødme: nyydelig. Endret 8. desember 2007 av Camilla
viren Skrevet 8. desember 2007 #25 Skrevet 8. desember 2007 nyydelig. Tusen takk Jeg hadde blitt utrolig lei meg om jeg hadde mistet den ringen, men jeg er helt enig i at opplever man noe sånt som en brann er man overlykkelig over å være i live, og det er det som betyr noe.
Gjest lissi32 Skrevet 8. desember 2007 #26 Skrevet 8. desember 2007 Tusen takk Jeg hadde blitt utrolig lei meg om jeg hadde mistet den ringen, men jeg er helt enig i at opplever man noe sånt som en brann er man overlykkelig over å være i live, og det er det som betyr noe. Joda sant det, men før brannen ofret jeg ikke brann en tanke. Levde i den gode tro at det ikke skjedde meg. Det måtte en brann til før jeg tok forhåndsregler. Nå er alt av forsikringer og brannsikkerhet på plass. Er det ikke slik vi er? Litt etterpåklok? Lærer av feil... Jeg syns fortsatt det er trist å miste ting jeg er blitt glad i, og noen ting betyr rett og slett mer enn andre!
Ce'Nedra Skrevet 8. desember 2007 #27 Skrevet 8. desember 2007 Jada, helt på siden: fiiiine ringene :rødme: Ååå.. De var sinnsykt fine! Enda jeg ikke pleier å like tofargede ringer, må det være noen av de fineste jeg har sett. Selv hadde jeg blitt sinnsykt lei meg om min forlovede hadde mistet ringen sin, føler det er noe man bør passe litt bedre på enn som så.. Men ene venninnen min har nettopp mistet sin ring, så det er nok fort gjort. Jeg er en rotekopp selv, så jeg har vel ikke så mye jeg skulle ha sagt. Det er nok bare sånt som skjer, men jeg skjønner om man blir lei seg.
Marte M Skrevet 8. desember 2007 #28 Skrevet 8. desember 2007 Samboeren min har mistet forlovelsesringen. Tror den må være en plass i huset, men den er sporløst forsvunnet. Jeg er litt todelt i saken. Sier at så lenge han oppfører seg som han er forlovet er ikke ringen så viktig Han har pleid å ta den av om kvelden og byttet litt hand, fordi det er uvant og gnager litt. Er det riktig å tvinge en mann til å gå med ring? Eller er det viktigste at man har forlovet seg? Jeg trøster meg med at det ikke er viktig at det går helt fint, men noen ganger tar jeg meg i å syns det er litt trist, siden jeg kjøpte den til han. Han går å leter hele tiden, stakkars. Er noen klarsynt her, så si fra Er vel ikke så farlig det. Selv om det selvfølgelig er litt kjipt.Det viktigste er jo tross alt at han elsker deg, og at dere skal gifte dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå