Gjest Sybilla Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hun må være tøff, og utfordre meg...Ikke la meg kjøre over henne. dette leste jeg en mann skrev hvordan han vil ha ei dame.. tror de jeg møtt også mente dette.. men hvordan utfordrer man gutten noen konkrete tips på dt området? ?? jeg gjør tydeligvis dette feil ! søker konkrete tips nå..
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Å begynne å tenke litt mindre på hva han ønsker seg, og litt mer på hva man selv ønsker seg, kan være en god start. Personer man kan sno rundt lillefingeren er ihvertfall ikke utfordrende.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 Ha ben i nesa, ta initiativ selv når du vil noe, ta han med deg på ting og opplevelser som han kanskje ikke hadde gjort til vanelig, sett krav til hvordan han kan behandle deg (ikke godta allt, og lev etter hva han vil). Tror mannen min skulle ønske at jeg utfordra ham mindre
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Ja, min erfaring er at dette ønsker de seg egentlig IKKE. Like lite som de ønsker seg damer som virkelig har lyst på sex med dem og tydelig viser det. Har vært sammen med gutter som hevder slike ønsker, realiteten var at selv det å holde fjernkontrollen var for selvhevdende for dem!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Ikke svar "samme for meg" hver gang dere skal foreslå steder å gå, ting å gjøre, etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå