Gjest Amalianne Skrevet 16. april 2003 #1 Skrevet 16. april 2003 Har et lite problem, nå når det nærmer seg vår. Vil fjerne hår på legger og rundt bikinikanten. Bruker nå en ladyshaver, men hårene vokser jo ut med en gang! Og jeg er ikke den flittigste, orker ikke fjerne så ofte. Hva med voksing? Hvilke produkter skal jeg kjøpe, hvor mye og til hvilken pris? Det dreier seg rundt hele leggen, har små dun bak også. Tar det lang tid før hårene stikker ut igjen? Dvs. hvor lenge er jeg glatt? Vet at arabiske damer pleier å smelte sukker og blande med sitron (i stedet for voks) men vet noen oppskriften på denne blandingen? Takknemlig for svar. Vet jeg burde visst dette, men jeg er ganske grønn. :o
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. april 2003 #2 Skrevet 17. april 2003 Hvorfor ikke bestille time til legg- og bikinivoks i en salong? Hvis du vil vokse hjemme så er merket Veet best men iom. at du ikke har gjort dette før kan jeg ikke garantere deg perfekt resultat første gangen. Å bruke varmvoks (som er det beste) krever litt trening men når du først har fått teken på det går det veldig greitt. Men som sagt- jeg ville bestilt time i salong første gangen- så ser du hvordan det gjøres. Såkalt "sukring" var populært i det Gamle Egypt og brukes den dag i dag i mange Arabiske land, en arabisk brud får alt hår fjernet utenom hodehår, bryn og vipper før sin bryllupsdag. The Body Shop selger en slik sukkerblanding men jeg personlig synes det er noe forferdelig kliss og resultatet med voks blir like pent. Minnie
Gjest Amalianne Skrevet 17. april 2003 #3 Skrevet 17. april 2003 Så er titusenkroners-spørsmålet mitt: Hvor mye koster det på salong? Hvor lenge er man glatt etterpå? Varierer det?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. april 2003 #4 Skrevet 17. april 2003 Så er titusenkroners-spørsmålet mitt: Hvor mye koster det på salong? Hvor lenge er man glatt etterpå? Varierer det? Legg- og bikinivoks på salong koster mellom 3-400 kroner, ellerpå er du silkeglatt. Hårveksten holder seg borte i 4-6 uker av gangen men det kommer an på hårkvaliteten din. Minnie
Gjest Amalianne Skrevet 17. april 2003 #5 Skrevet 17. april 2003 Takk for raskt og opplysende svar. Jeg antar at 400 er for begge leggene? Ja for ellers er liksom vitsen borte mener jeg... Tror jeg skal gjøre det. For en gangs skyld møte sommeren uten den forhatte/elskede ladyshaveren.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. april 2003 #6 Skrevet 17. april 2003 Takk for raskt og opplysende svar. Jeg antar at 400 er for begge leggene? He He, begge leggene ja Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2003 #7 Skrevet 17. april 2003 Bor du i Oslo :D kan du få legg og bikinivoks til 300 totalt Skal du ha brasiliansk bikini koster det litt mer :blunke:
Gjest Amalianne Skrevet 17. april 2003 #8 Skrevet 17. april 2003 300 var jo billig. Hvor i Oslo og hva heter salongen? Har sagt til sambo at jeg skal bruke litt penger på skjønnhetsalong, men sier ikke hva. Han er visst ikke nysgjerrig heller, sier at jeg må bruke penger på klær også. Og det skal jeg... :D
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2003 #9 Skrevet 18. april 2003 Det er en helt ny salong på Majorstua Heter noe med Din hud og kroppspleie ligger i frisørsalong i Bogstadveien,inngang Holmosgt tror jeg det var, har bare vært der 1 gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå