Aurela Skrevet 10. desember 2007 #21 Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg ELSKER Lipton's blackcurrant (solbær), men den fåes kun i den boksen med fire typer te Altså, sist jeg handle te, fant jeg Lipton's blackcurrant (som ikke var i blandingspakken).. (Tenket på deg da, siden du skrev det i en annen tråd også..) Sikkert på at du ikke bare ser i feil butikker og er uheldig (eller at jeg var heldig)? Ok, det var kanskje ikke deg, men en eller annen som sa det :klø: *lese i gammel tråd om hvem som sa* Det var vist ikke deg , men det er flere enn deg som "sliter" med det samme Endret 10. desember 2007 av jente89
Gjest glamhudpleier Skrevet 10. desember 2007 #22 Skrevet 10. desember 2007 Ja, hvilken liker du best?? Trenger litt ny inspirasjon.. Har drukket en del Lipton indian chai og rooibush.. Liker de godt, men begynner å bli lei.. Liker også celestial seasonings apple cinnamon ginger.. Synd at te i løsvekt er så slitsomt på kontoret! Jeg har en veldig god te nå som heter noe med Bon voyage Brazil fra twings.. Den smaker veldig godt av vanilje med litt kokos! ellers er jeg veldig glad i lipton sin green tea, den pyramiden..
Gjest Grafica Skrevet 10. desember 2007 #23 Skrevet 10. desember 2007 Altså, sist jeg handle te, fant jeg Lipton's blackcurrant (som ikke var i blandingspakken).. (Tenket på deg da, siden du skrev det i en annen tråd også..) Sikkert på at du ikke bare ser i feil butikker og er uheldig (eller at jeg var heldig)? Ok, det var kanskje ikke deg, men en eller annen som sa det :klø: *lese i gammel tråd om hvem som sa* Det var vist ikke deg , men det er flere enn deg som "sliter" med det samme Hehe, er ikke så farlig Jeg drikker endel Twinings sin solbærte og, den er (nesten...) like god. Jeg har sett på de store matbutikkene, som Meny, Mega osv. Samboeren min er veldig glad i de to andre fruktteene så han drikker de, og sitroteen blir gitt til mamma når hun er innom lolita90; den teen du nevner er vel Twinings sin "Apple, cinnamon and raisin"-te Den er nam!
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #24 Skrevet 11. desember 2007 Min hverdagsfavoritt er PG te i pyramideposer, den er en kraftig og god te som kan minne om en slags sterk Lipton yellow label. Fåes kjøpt latterlig billig i innvandrerbutikker. Enig den liker eg og...med en skvett melk. Ellers syns eg Dilmah english afternoon tea og chai te er godt.
Gjest joje Skrevet 11. desember 2007 #25 Skrevet 11. desember 2007 For tiden drikker jeg Liptons Green Tea i "pyramideform". Synes den har veldig frisk og god smak. Den beste teen jeg har smakt er grønn te i løsvekt som jeg kjøpte i Sverige en gang. Tror det var Twinings. Den ligger hjemme hos foreldrene mine, så den skal jeg kose meg med i jula. ;D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå