Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Ja, hvilken liker du best?? Trenger litt ny inspirasjon.. Har drukket en del Lipton indian chai og rooibush.. Liker de godt, men begynner å bli lei.. Liker også celestial seasonings apple cinnamon ginger.. Synd at te i løsvekt er så slitsomt på kontoret!
Aurela Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 (endret) For tiden går det i Lipton Pyramidete, med noe frukt. Dette sier Lipton om pyramideteen sin: Disse teposene har en pyramideform som gir deg mer smakfull te. Pyramide te har lengre og større teblader,større fruktbiter og bær, samt med krydderier og aroma. Teen ligger løst i pyramideposen, og posen gir bedre gjennomstrømning av vann. Resultatet blir en te som smaker like godt som te i løsvekt.[ Jeg kjenner ikke te så godt at jeg vet om det stemmer.. Ellesr så drikker jeg Earl Gray fra Twinings Dette er en tråd om det samme fra ca en måned siden Endret 7. desember 2007 av jente89
lolita90 Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 den beste teen jeg har smakt smaker som eplekake synes jeg... det er smak av eple, kanel og rosin
Latee Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Er veldig glad i te fra YogiTea! Liker de fleste av dem, men synes Mexican Spice er spesielt god.
Pimbila Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg liker Twinings Earl Grey og Lady grey (?) er de beste. Det enkle er ofte det beste
Latee Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Ja, også synes jeg japansk grønn riste er veldig godt (Genmaicha)
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 For tida er jeg ganske begeistret for Sweet Chili fra Yogi tea. Ingefær og sitron fra samme merke er også en favoritt.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Jeg liker også Yogi-te, god smak, lukt og ganske forskjellige varianter Også har jeg en god-natt-te jeg ikke husker hva slags merke er, men som er kjøpt i en innvandrerbutikk (Interfood). Ellers er jeg mest glad i te i løsvekt, synes mange av poseteene fra dagligvarehandelen smaker tamt.
Gjest imli Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Earl Grey er en god gammel slager, den blir jeg aldri lei. Synes faktisk den fra Dilmah er best. Men selvfølgelig også Twinings, og Earl Grey teen til First Price er, tro det eller ei, veldig god!
Gjest puselabb Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Jeg liker best Twinings Four red fruits.
FantasDick Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 Yogi tea! Sjokolade, lakris og mint & lime er best. CS White pearl er også veldig god.
Gjest Frysepulver Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 (endret) . Endret 29. desember 2007 av Frysepulver
Duplex Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Min hverdagsfavoritt er PG te i pyramideposer, den er en kraftig og god te som kan minne om en slags sterk Lipton yellow label. Fåes kjøpt latterlig billig i innvandrerbutikker.
vanilja Skrevet 10. desember 2007 #15 Skrevet 10. desember 2007 den beste teen jeg har smakt smaker som eplekake synes jeg... det er smak av eple, kanel og rosin Denne synes jeg også er veldig god
Gjest imli Skrevet 10. desember 2007 #16 Skrevet 10. desember 2007 Jeg liker best Twinings Four red fruits. Det gjorde jeg også før, hamstra inn for den er jo av en eller annen grunn så billig ( i alle fall her har den kosta 4,50 i mange år), men nå er jeg lei den gitt.
Trillrund Skrevet 10. desember 2007 #17 Skrevet 10. desember 2007 Kommer alltid tilbake til nypete, pure and simple.... Liker best den som coop har.
wind-up bird Skrevet 10. desember 2007 #18 Skrevet 10. desember 2007 http://www.marktwendell.com/LondonFruitHerb.htm London fruit & herb
Gjest Grafica Skrevet 10. desember 2007 #19 Skrevet 10. desember 2007 Jeg ELSKER Lipton's blackcurrant (solbær), men den fåes kun i den boksen med fire typer te Ellers, om løsvekt te er herk på jobb, så kjøp en pose first price te eller lignende billigte, åpne posene, hell ut den teen, legg løsvekt-te oppi, og stifte sammen posen igjen snora er ikke så viktig, bare fiske opp posen igjen med en teskje ^^ Beste teen jeg har smakt i mitt liv har jeg kun finni på Kafè K i Porsgrunn, den heter Blue Hawaii og er så innmari god! Sukk, hadde jeg bare kunnet kjøpe den selv.
wind-up bird Skrevet 10. desember 2007 #20 Skrevet 10. desember 2007 Jeg ELSKER Lipton's blackcurrant (solbær), men den fåes kun i den boksen med fire typer te Ellers, om løsvekt te er herk på jobb, så kjøp en pose first price te eller lignende billigte, åpne posene, hell ut den teen, legg løsvekt-te oppi, og stifte sammen posen igjen snora er ikke så viktig, bare fiske opp posen igjen med en teskje ^^ Beste teen jeg har smakt i mitt liv har jeg kun finni på Kafè K i Porsgrunn, den heter Blue Hawaii og er så innmari god! Sukk, hadde jeg bare kunnet kjøpe den selv. Det går også an å kjøpe engangstefilter. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå