Smørblomsten Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Noen som kan anbefale en øyenkrem for oss i alder 30+ og som kan fås på taxfree på Gardermoen? De har ikke Decleor på taxfree! Er jo MYE billigere å kjøpe når man først skal på taxfree mener jeg http://www.duty-free.no/kunder/trn/trncms....yme|Skin%20Care Noen av disse merkene som anbefales? jeg har kombinasjonshud....
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 MYE billigere er å ta hardt i, men litt billigere er det, i hvertfall. Jeg kjøpte Dior Capture First Wrinkles (rosa krukke) på tax free for en stund tilbake, og selv om den gir litt lite fukt til meg, vil den nok være OK for en person med kombinasjonshud.
royaltrux Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Muligens kjedelig men sant-Clinique All About Eyes er best spør du meg...MD Formulations sin er også bra men tror ikke de har merket på Taxfree.
Bex Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Dermalogica sin Total Eye Care spf 15 er min absolutte favoritt. Men den får du heller ikke på taxfree. Men kanskje du kan kjøpe den på destinasjonen? Dermalogica er fx ganske rimelig i England.
kitekatt Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 MYE billigere er å ta hardt i, men litt billigere er det, i hvertfall. Jeg kjøpte Dior Capture First Wrinkles (rosa krukke) på tax free for en stund tilbake, og selv om den gir litt lite fukt til meg, vil den nok være OK for en person med kombinasjonshud. Jeg har Diors Capture (grå krukke) som er litt rikere enn first wrinkles, og jeg er knallfornøyd! Er 32 år (imorgen faktisk) og har også kombinasjonshud. Prøv den! Har prøvd mange inkl. Decleor, men liker Diors best Liker også Clinique All about eyes, men den er ikke antirynke mener jeg å huske?
Smørblomsten Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har Diors Capture (grå krukke) som er litt rikere enn first wrinkles, og jeg er knallfornøyd! Er 32 år (imorgen faktisk) og har også kombinasjonshud. Prøv den! Har prøvd mange inkl. Decleor, men liker Diors best Liker også Clinique All about eyes, men den er ikke antirynke mener jeg å huske? Ikke så fornøyd med Clinique, akkurat brukt opp den og vil teste en ny. Har planer om å teste MD og Dermalogica! Men pga taxfree vil jeg prøve en som fås der Er den fra Dior dyr der?? Jeg er også 32, kombinasjonshud og begynnende linjer/rynker. Grattis m dagen imorgen da
Smørblomsten Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har Diors Capture (grå krukke) som er litt rikere enn first wrinkles, og jeg er knallfornøyd! Er 32 år (imorgen faktisk) og har også kombinasjonshud. Prøv den! Har prøvd mange inkl. Decleor, men liker Diors best Liker også Clinique All about eyes, men den er ikke antirynke mener jeg å huske? Er det forresten den som heter Dior Capture R60/80?? Wrinkle eye creme...? Kr 359...Blir forvirra av alle sammen....
kitekatt Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Er det forresten den som heter Dior Capture R60/80?? Wrinkle eye creme...? Kr 359...Blir forvirra av alle sammen.... Ja det er det Prøv den du, jeg tror du vil like den. Takk forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå