Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 http://www.aneros.com/supero.php Denne kan gi menn multiorgasmer uten utløsning. Jeg har brukt den en stund nå og endelig begynt å virkelig få det til. Det er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt sinnsykt. Hvem sier at kvinner får større orgasmer enn menn?
Leffy Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Kan du gi litt nærmere beskrivelse av dette udyret? Hva skjer, hvordan, hvorfor så lang tid før det virket?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Kan du gi litt nærmere beskrivelse av dette udyret? Hva skjer, hvordan, hvorfor så lang tid før det virket? Du putter udyret i rompa og slapper så grundig av. Så begynner du å knipe og slippe opp i anus. Etter en stund med det så begynner du å få små ufrivillige sammentrekninger i anus. Det gjør at den begynner å gå av seg selv fordi den er formet slik at den ved sammentrekning i anus også skaper et press på det meget sensitive punktet på perinium. Orgasmene kommer fra prostata og perinuim. Det sentrale for å oppnå de største orgasmene er at man ikke stimulerer pikken. Det er ett eller annet med det som gjør at man ikke klarer å bygge opp videre så sterkt i prostata. Det sentrale er hele tiden avspenning og det å slippe til nytelse. Når ting setter i gang så får man en kombinasjon av en gjevn strøm av orgasmisk energi og sammentrekninger, med tidvise bomber av sammentrekninger. Ideene som ligger bak dette er hentet fra tantra og orgasmene ligner de menn oppnår gjennom tantra.
Leffy Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Hvor får man kjøpt en slik sak? Kan jo bli morsomt å ta selv toget i fremtiden, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Bare å følge linken og bestille det. De har forresten et forum der et sted hvor de diskuterer erfaringer.
Gjest pirrende Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Er dette noe en gjør selv eller med partner ? Høres sinnsykt deilig ut uansett
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Vil denne ha samme effekten på oss kvinner...? Hørtes spennende ut...
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Dette er noe en kan gjøre med og uten partner. Helt i begynnelsen er det mange som ikke kjenner noe som helst og da er det nok like greit å gjøre det alene. Det er dessuten slik at å få prosessen i gang krever at man slapper av skikkelig godt og puster rolig. Det er nesten litt meditativt. Man må kjenne veldig etter og "åpne" opp for følelsen. Det er også slik at stimulans av penis av en eller annen grunn bremeser styrken i orgasmene. Det gjør at spesielt i begynnelsen er det lite nyttig med en partner. Men, etter hvert som man har fått i gang prosessen så når de fleste gutta kraftige orgasmer etter 10-20 minutter. Det mange på forumet sier at de gjør er at de varmer opp først med den så når den er i gang begynner de å ha sex med dama i tillegg. Det bremser for de mest usannsynlige orgamsne, men gjør at han kan ha haftige orgasmer mens han har sex med dama. Jeg tor også at hvis hun stimulerer han alle andre steder enn på pikken så kan han nå de aller største orgasmene langt lettere enn alene. Jeg er ikke helt sikker på hvordan dette fungerer for kvinner. Jeg vet at det mest sentrale her er stimulansen av prostata. Siden kvinner ikke har prostata i anus så blir det selvfølgelig mye svakere. men, jeg tror at kvinner også etter hvert burde få de ufrivillige sammentrekningene i anus og derfor få både en del anal stimulans og stimulans litt bortenfor. Det blir i hvert fall mindre heftig, men det er mulig det kan bli bra for det. Det jeg heller tror fungerer er hvis man stimulerer kvinnens g-punkt i kjeden uten klitorisstimulans først. Klitoris og penis er laget av samme type vev og dette er annerledes enn g-punktene til menn og kvinner som igjen er laget av samme type vev. Siden penisstimulans ødelegger før de mannlige orgasmene kan jeg tenke meg at det samme gjelde for kvinner. Vanligvis så er jo det beste å stimulere klitoris først og det samme gjelder for menn, stimuler pikken først så er det mye lettere å få ting til i rompa hans. Slik fungerer det også med denne, man ka\ommer fortere til et hvist nivå ved å stimulere pikken, men man når aldri like langt. Jeg tipper derfor at det samme gjelder kvinner. Man må derfor rolig og med dype lange rolige pust, stimulere kvinnens g-punkt leeeeenge uten å stimulere klitoris, så vil anntageligvis prosessen starte etter hvert. Dette med å styre utenom pikken høres rart ut, men jeg vet at det er beskrevet i flere tusen år gamle tantriske kilder også og har erfart at det er det beste. Tidligere var jeg altid irritert over at det fantes så mye bedre og flere sexleketøy for kvinner enn for menn. Nå har imidlertid interessen for menns onani tatt seg opp og det har ledet til forskning og utvikling som igjen har gitt resultater. Med glimrende kunstig vagina og denne dingsen her skal jeg aldri klage igjen. Vi har nå offesielt likestlling på sexleketøyområdet. I hvert fall snart bare vi får bort stigmaet rundt menns sexleketøy fullstendig. Jeg leste en undersøkelse som sa at menn flest så på onani med ganske negative øyne. Det var symbolet på at de ikke fikk seg noe og noe de helst ikke ville bedrive når de var i et forhold. Kvinner derimot så på det som en frigjørende aktivitet og som noe som hadde sin plass i et forhold. Mitt håp er at menn vil få et endret syn på onani av denne dingsen. Orgasmene er så lange og så heftige at det sprenger grensene for hva menn trodde de kunne oppleve av nytelse.
Gjest Silje maria Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 shit du kommer me noen gode svar. Kjempe ros for det.
Gjest Aladdin Oil. Skrevet 25. januar 2011 #11 Skrevet 25. januar 2011 Har klart det utan hjelpemiddel, kun med ei hand. Og då kun ein serie på eit par tre. :D
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #12 Skrevet 26. januar 2011 Herregud, jeg ble kåt av å lese dette - og tittet innom linken. Tenker jeg skal kjøpe en til mannen min :rødme: Eneste jeg er redd for - hvis han får det til - er at han vil synes sex med meg og "vanlige" orgasmer blir kjedelig i forhold.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 27. januar 2011 #13 Skrevet 27. januar 2011 Dette er noe en kan gjøre med og uten partner. Helt i begynnelsen er det mange som ikke kjenner noe som helst og da er det nok like greit å gjøre det alene. Det er dessuten slik at å få prosessen i gang krever at man slapper av skikkelig godt og puster rolig. Det er nesten litt meditativt. Man må kjenne veldig etter og "åpne" opp for følelsen. Det er også slik at stimulans av penis av en eller annen grunn bremeser styrken i orgasmene. Det gjør at spesielt i begynnelsen er det lite nyttig med en partner. Men, etter hvert som man har fått i gang prosessen så når de fleste gutta kraftige orgasmer etter 10-20 minutter. Det mange på forumet sier at de gjør er at de varmer opp først med den så når den er i gang begynner de å ha sex med dama i tillegg. Det bremser for de mest usannsynlige orgamsne, men gjør at han kan ha haftige orgasmer mens han har sex med dama. Jeg tor også at hvis hun stimulerer han alle andre steder enn på pikken så kan han nå de aller største orgasmene langt lettere enn alene. Jeg er ikke helt sikker på hvordan dette fungerer for kvinner. Jeg vet at det mest sentrale her er stimulansen av prostata. Siden kvinner ikke har prostata i anus så blir det selvfølgelig mye svakere. men, jeg tror at kvinner også etter hvert burde få de ufrivillige sammentrekningene i anus og derfor få både en del anal stimulans og stimulans litt bortenfor. Det blir i hvert fall mindre heftig, men det er mulig det kan bli bra for det. Det jeg heller tror fungerer er hvis man stimulerer kvinnens g-punkt i kjeden uten klitorisstimulans først. Klitoris og penis er laget av samme type vev og dette er annerledes enn g-punktene til menn og kvinner som igjen er laget av samme type vev. Siden penisstimulans ødelegger før de mannlige orgasmene kan jeg tenke meg at det samme gjelde for kvinner. Vanligvis så er jo det beste å stimulere klitoris først og det samme gjelder for menn, stimuler pikken først så er det mye lettere å få ting til i rompa hans. Slik fungerer det også med denne, man ka\ommer fortere til et hvist nivå ved å stimulere pikken, men man når aldri like langt. Jeg tipper derfor at det samme gjelder kvinner. Man må derfor rolig og med dype lange rolige pust, stimulere kvinnens g-punkt leeeeenge uten å stimulere klitoris, så vil anntageligvis prosessen starte etter hvert. Dette med å styre utenom pikken høres rart ut, men jeg vet at det er beskrevet i flere tusen år gamle tantriske kilder også og har erfart at det er det beste. Tidligere var jeg altid irritert over at det fantes så mye bedre og flere sexleketøy for kvinner enn for menn. Nå har imidlertid interessen for menns onani tatt seg opp og det har ledet til forskning og utvikling som igjen har gitt resultater. Med glimrende kunstig vagina og denne dingsen her skal jeg aldri klage igjen. Vi har nå offesielt likestlling på sexleketøyområdet. I hvert fall snart bare vi får bort stigmaet rundt menns sexleketøy fullstendig. Jeg leste en undersøkelse som sa at menn flest så på onani med ganske negative øyne. Det var symbolet på at de ikke fikk seg noe og noe de helst ikke ville bedrive når de var i et forhold. Kvinner derimot så på det som en frigjørende aktivitet og som noe som hadde sin plass i et forhold. Mitt håp er at menn vil få et endret syn på onani av denne dingsen. Orgasmene er så lange og så heftige at det sprenger grensene for hva menn trodde de kunne oppleve av nytelse. Ja, gjett om dette funker, det har lært meg til å oppnå himmelstormende multiorgasmer, som får vanlige orgasmer til å føles som en liten rykning i underlivet. På bare ca 10 min stimulering, eksploderer hele kroppen i orgasmer som får kroppen min å spenne seg i bue å riste voldsomt:) Jeg spruter ikke og kan få slike orgasmer tett etterhverandre igjen og igjen, til alt svartner i et gnistregn som får meg til å svime av:) Etter en stund kan jeg bare fortsette å orgasmene kommer igjen etter bare noen minutter. Jeg har full kontroll på spruten og hvis jeg ikke spruter, kan jeg holde på hele dagen, og få så mange orgasmer jeg vil eller orker, eller har selvkontroll over, før spruten står ut av meg:) Da er jeg helt utslitt og uten stemme igjen. Hehe. Har også lært meg å få sånne orgasmer med kjæresten eller uten stimulerende hjelp, men aller best blir det med en kombinasjon:) Det er bare tull at gutter ikke kan få multi eller serieorgasmer og tor våre orgasmer blir like ville som damenes orgasmer da:)
Gjest Moms Skrevet 7. mars 2011 #15 Skrevet 7. mars 2011 Er det starter kit vi snakker om? Eller hvilke produkt er det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå