LilleKylling Skrevet 9. desember 2007 #41 Skrevet 9. desember 2007 Det er jo bare koselig at du fikk sendt til slutt. Det er vel ingen som går rundt og venter på takkekort og blir sure hvis det ikke dukker opp noe? Blir selvfølgelig ikke sur, men nå er det nå en gang slik tradisjonen har blitt her da... at man sender og forventer å få takkekort når man gir gave i bryllup. Da begynner ihvertfall jeg å lure når jeg ikke får... er det bare vi som ikke har fått? Har det blitt borte i posten? Osv... Ikke sur, bare lurer. Og dersom de har valgt å ikke sende til noen, hvorfor?
venus* Skrevet 9. desember 2007 #42 Skrevet 9. desember 2007 Kanksje de vil spare porto ved å sende de en gang? Neida, jeg tror ikke det. Ei heller ville jeg blitt sur om jeg fikk gavekort etter ett år. I hvert fall ikke hvis det kom med en plausibel forklaring. Jeg synes i grunnen ivaretakelse av gjester inkluderer takkekort jeg da..
Gjest Chrizzy Skrevet 13. desember 2007 #43 Skrevet 13. desember 2007 Ville bare si at vi har fått noen tilbakemeldinger på takkekortet og julebrevene nå. Tilbakemeldingene var så koselige og hyggelige, det virker som om folk ikke er blitt sure, men at de syntes det var koselig. ! Jeg hadde faktisk sendt dette før jeh skrev inn her, i brevet hadde jeg ikke gitt noen forklaring på at vi var så sene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå