Gjest Gjest_Katarina_* Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei! Jeg sliter veldig med svettelukt fra armhulene. Det kan komme selv om jeg egentlig fryser, og ofte kun etter noen få timer. Bruker deodorant hver dag, men virker ikke som det funker noe særlig. Har brukt aluminiumsklorid mot svetteringer, og dette har fungert bra, men lukta er der fortsatt. Noen som har noen tips til en bra deo, eller annet man kan gjøre? (:
mumlen Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 det finnes noe på apoteket som heter stop 24, som man smører på om kvelden, det stopper svetteproduksjonen helt. ellers ser jeg for meg at svetten lukter mye om du drikker lite, slik som det lukter mye av urinen om man ikke drikker nok. kanskje drikke mye og prøve en ny deo! om du ikke vil prøve stop 24 har jeg gode erfaringer med sterilan crystal. den svir kanskje litt akkurat når man tar den på, for er en del alkohol i den, men da svetter man stort sett ingen ting heller....
lillesky Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Yerka (som de har bla. på Cubus og Vita) skal visst også funke. Koster ca. 170 kr. Har ikke prøvd det selv enda, men har lyst, hvis det funker...
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Aluminiumsklorid funker bedre enn de greiene der, så ikke bytt! Men bruk deo i tillegg hver dag. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med biotherm deodorant. Bruker biotherm roll on(daglig) pluss aluminiumsklorid(jevnlig), min beste kombinasjon hvertfall! Både yerka og stop24 inneholder aluminiumsklorid, men er mye mildere og mindre effektivt. Selv om det holder for mange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå