Gjest Gjest_brura_* Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Noen som har erfaring med Cecilie Melli i forhold til å sy brudekjole?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Har sett en brudekjole hun har sydd hvertfall, og den var knallfin
Gjest Gjest_brura_* Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Var det en "ordentlig" brudekjole, med sateng (eller hva slags stoff det nå er i brudekjoler)? En venninne av meg lagde der, og den var knallfin. Men hennes var veldig enkel - KJEMPEfin, men jeg vil ha litt mer brudekjoleaktig uten at det blir helt Agape...
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Var det en "ordentlig" brudekjole, med sateng (eller hva slags stoff det nå er i brudekjoler)? En venninne av meg lagde der, og den var knallfin. Men hennes var veldig enkel - KJEMPEfin, men jeg vil ha litt mer brudekjoleaktig uten at det blir helt Agape... Litt sånn 50-talls kjole, kort, passet kjempefint til hun som bar den. Hun er veldig flink til å finne din stil, og høre på dine ønsker. Skulle jeg sydd kjole hadde jeg så absolutt brukt henne.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Noen som vet om hun tar mer for å å sy spesielt til kunden, enn om du kjøper en hun har i butikken sin? Jeg var i butikken hennes og der lå de hvite kjolene på fra ca 7000 kr til 10000 kr. Men ser at kjoler som vises i KK ligger på 2500 kr... Stor prisforskjell.. Selv om kjolene er ganske like, sett bort i fra fargen.
Benedikte Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Noen som vet om hun tar mer for å å sy spesielt til kunden, enn om du kjøper en hun har i butikken sin? Jeg var i butikken hennes og der lå de hvite kjolene på fra ca 7000 kr til 10000 kr. Men ser at kjoler som vises i KK ligger på 2500 kr... Stor prisforskjell.. Selv om kjolene er ganske like, sett bort i fra fargen. Hvis de kjolene hun har i butikken er standardiserte, er det vel logisk at hun bruker mer på en spesiell kjole sydd utfra spesielle ønsker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå